Tøybleier..

solsikke777

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Vet at det er veldig tidlig, men må bare spør alikevel... Er det noen som har tidligeree erfaringer, eller vurderer tøybleier til barna sine?

Vi brukte tøy i 9 måneder ( til pappapermen begynte) på snuppa, og har planer å å fortsette på neste barn også.

Vurderer tøybleier den første tida. Har ikke helt bestemt meg enda, må sette meg litt mer inn i det tenker jeg ;-)

Nei! Overhodet ikke ;) her blir det papirbleier for alle penga! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Selvfølgelig. Har hatt tøybleier med de fire jeg har og nr fem skal også ha det. Har nesten hele veien hatt to bleiebarn samtidig også. Hvis ikke hun som er nest yngst slutter snart blir det tre bleiebarn over jul.

Har vurdert det, men ingenting er helt bestemt ennå.

Fra mobil.

Overhodet ikke. Orker ikke lage meg mer jobb enn nødvendig, har liksom nok å holde på med. Her er det bruk og kast på den fronten, så kan jeg være miljøvennlig på andre måter(om det er det som er poenget med tøybleier da?? )

Nei, det er ikke noe jeg kommer til å bruke :)

❤️Februar 2015❤️

Eg bruke de egentlig mest firdi de e dødsfine, syns ikje d e noe særlig mer stress enn papir faktisk, vet ikje om d egentlig e så miljøvennlig de eg har , stort sett alt i et bleier... E vel sikkert ikje billigare ein gång haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp