Tøybleier

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Er det noen av dere som bruker det? :)

Det er så mange som snakker så varmt om det, så jeg har bestilt noen for å prøve ut. De er jo SÅ mye tøffere enn de kjedelige papirbleiene. Håper postgangen overrasker og at de kommer kjapt.:)

* æpp'n *

What are the odds??? Bestilte 20 tøybleier i dag;-) Kjøpte på ebay, så jeg håper kvaliteten er god;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

What are the odds??? Bestilte 20 tøybleier i dag;-) Kjøpte på ebay, så jeg håper kvaliteten er god;-)

Haha! Jeg bestilte de på ebay i går, men skal bestille flere når bare minsten sovner.. hvilken type bestilte du?

* æpp'n *

Haha! Jeg bestilte de på ebay i går, men skal bestille flere når bare minsten sovner.. hvilken type bestilte du?

* æpp'n *
Bestilte AI2-bleier etter hva jeg skjønte:-P Bleier med innlegg. Skulle ha AIO, men så det ble mye billigere med de andre, så da er det bare å håpe de er bra. 20 for ca 450 kr:-P Onesize, så om vi er fornøyd trenger vi neppe kjøpe flere:-)

Nå gjenstår bare å bestille våtpose(r) og rispapir :-)

Hvilke kjøpte du?

Ble ai2 her også. Alvababy + et par i et merke jeg ikke husker.
Selgeren som hadde alvababy hadde våtposer og rispapir også, så da ble det tre fluer i ett smekk.:p
Må bare ha flere bleier, ekstra innlegg og et par våtposer til. Er jo så mange fine! :D

* æpp'n *

Back
Topp