Tøybleier

Brukte bleier finner du på finn.no ja :)

Jeg kjøpte en haug bleier og innlegg brukt vi finn.no

Ett spørsmål til... ;)
No er ikkje det sama hvilke vaskemiddel er brukt med tøybleier, og dei som eg kjenner som man kan vaska dei med finnes ikkje i Norge trur eg, eg har ihvertfall ikkje sett dei...
Hvilke vaskemiddel bruker du? :)

Ett spørsmål til... ;)
No er ikkje det sama hvilke vaskemiddel er brukt med tøybleier, og dei som eg kjenner som man kan vaska dei med finnes ikkje i Norge trur eg, eg har ihvertfall ikkje sett dei...
Hvilke vaskemiddel bruker du? :)
Vi brukte flytende blenda sensitive :)
Det tetter ikke bleiene slik som feks pulver vil gjøre.

I perioder brukte vi kun "vaskenøtter" istedenfor vaskemiddel.
Nøttene fåes kjøpt bla på bleieboden.

Bare spør om du har flere spm :)

Ok takk :)
Veit ihvertfall at dei skal ikkje vaskes med Ariel og ikkje Neutral, veit ikkje med BioTex, eg bruka det no og det hadde vært fint om vi kunne bruke det fortsatt :) Må finne ut av det ;)

Fikk du dei brukte eller? Kas merke var det? Kjøpte du alt hos den samme? Og korleis var det med toll? :)
Jeg kjøpte de nye. Var litt forskjellige merker.noen var Alva noen ukjente merker.jeg søkte på cloth nappies på ebay.uk.der var det mange som solgte nye.jeg går alltid.er på kjøp nå, jeg byr ikke. Mest fordi jeg blir revet med. Jeg har noen bleier ned borrelås og noen med knapper. Tror jeg har førti bleier nå. Ble litt motløs da jeg så prisen på bleiene inne på tettinntil.No men når jeg får kjøpt fire bleier på ebay for samme pris ble det overkommelig:-) har også bleieposer og rispapir. Brettebleier har jeg å men ikke prøvd enda.

Jeg bestilte alltid under 200 for hver pakke. Men de som leverer skriver ofte gave på eller pakker så man unngår toll. Ikke betalt toll på noe jeg har kjøpt enda:-)

Back
Topp