DK82
Forelsket i forumet
Noen som har litt erfaring? Vi skal bruke tøybleier, har begynt å kjøpe inn noen brettebleier allerede. Har fått høre man trenger brettebleier, og utenpå trenger man helst ullbleier om natta og PUL/microfiber bleier om dagen (fordi de i ull blir litt vel tykke). Men så sitter jeg og leser på nøstebarn sine sider og der står det at man trenger brillebukser i tillegg utenpå brettebleiene. Hva tror dere? Er det nødvendig med det ekstra laget? Det er jo for å holde brettebleiene på plass, men man kan jo bare bruke sånne andre fester i gummi.
OG, hvor mange brettebleier bør man ha? Veldig vanskelig å vite syns jeg. :)
Har hørt at 3ullbukser til natt holder. Og hadde tenkt å kjøpe noen forskjellige til dag + kanskje noen sånne formsydde "alt i ett" for å ha når man trenger noe lettvint. Tar gjerne anbefalinger om antall eller hvor man får bra startpakker :)
Kjøper heller noen få for mye enn å bli irritert over å ha for få. Men dumt å kjøpe altfor mange og...
OG, hvor mange brettebleier bør man ha? Veldig vanskelig å vite syns jeg. :)
Har hørt at 3ullbukser til natt holder. Og hadde tenkt å kjøpe noen forskjellige til dag + kanskje noen sånne formsydde "alt i ett" for å ha når man trenger noe lettvint. Tar gjerne anbefalinger om antall eller hvor man får bra startpakker :)
Kjøper heller noen få for mye enn å bli irritert over å ha for få. Men dumt å kjøpe altfor mange og...