Tøybleier vs engangsbleier

mitone

mitone
Har noen av dere erfaring med tøybleier kontra engangsbleier? Fortell gjerne om dette:)
Hva ska dere andre velge?
Evnt er det noen merker som dere oppfatter som bedre enn andre innen for tøybleier?

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Vi skal prøve oss på tøybleier. Får en haug gamle brettebleier (og kanskje bleiebukser, om de er i god stand, og det er de nok) fra moren min, som ble brukt til mine yngre søsken for 20 år siden :) Og så skal hun strikke noen flere bleiebukser til oss, av lanolingarn hun har liggende. Jeg tror det blir veldig bra.

Hun kunne fortelle at med bleiebukser av lanolinull så var det aldri en eneste lekkasje.

Om du tenker på ferdigsydde tøybleier, så er jeg blank.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Brukte tøybleier til dagen og papirbleier om vi skulle være lenge vekke (overnatting) på begge de eldste og kommer nok til å gå for den komboen denne gangen og.
Husk at om du skal kjøpe inn tøybleier, enten nye eller brukte, så gir de fleste renovasjonsselskapene tilskudd til dette.

Skal bruke vanlig libero , men skal å prøve å sy tøybleier bare for å prøve

jeg tenkte tøybleier med førstemann.. Kjøpte til og med 2 stk bare for å prøve. Men nå har jeg gitt blanke. Veldig bra opplegg! men jeg orker ikke alt styret kjenner jeg. Ikke med 2 fra før :p

Vi skal prøve oss på tøybleier. Får en haug gamle brettebleier (og kanskje bleiebukser, om de er i god stand, og det er de nok) fra moren min, som ble brukt til mine yngre søsken for 20 år siden :) Og så skal hun strikke noen flere bleiebukser til oss, av lanolingarn hun har liggende. Jeg tror det blir veldig bra.

Hun kunne fortelle at med bleiebukser av lanolinull så var det aldri en eneste lekkasje.

Om du tenker på ferdigsydde tøybleier, så er jeg blank.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har bare brukt ferdigsydde, og aldri hatt problem med lekkasjer eller bleieutslett eller noe.
Trengte ikke bleiebukser utenpå, de var like lett å ta på og av som papirbleier.

Nei, jeg holder meg til pampers når babyen er spedbarn, så går jeg over til libero :)

Her blir det sikkert libero og pampers de første to-tre bleiestørrelsene, så går vi definitivt for Rema1000 bleiene! Det er faktisk de eneste ungene mine vil ha på seg. Og det gjør ingenting at de er både komfortable, billige og bra. :) Med to, kanskje tre bleiebarn dropper vi tøybleier. Ikke har vi tørketrommel, og her er det for fuktig til å tørke mer enn en maskin med klesvask om dagen.

Back
Topp