Ja, der har jeg brukt.
Men. Jeg kjøpte dem inn mens vi prøvde på eldstemann. Og, vel. Så kom ikke den mensen. Det kom en baby 9 mnd senere. Da brukte jeg dem. Og han brukte tøybleier. Så jeg puttet dem i bleie posen hans. Null stress. Skulle i kaldt vann og legge i posen. Han brukte fortsatt bleier da jeg ble gravid igjen, søstra er 2,5 år yngre enn ham. Så da fortsatte de å å gå i bleie posen.
Da hun sluttet med bleier ble det litt sånn "skylle dem og slenge dem i badekaret" og det er litt mer.... Hygiene-utfordrende. Så anbefaler en pose ja.
Kjøpte en menskopp og likte der vel så bra. Da ble bindene lite brukt.
Så fikk vi nr tre. Bind til renselsen og så tar der alltid tid før jeg får igjen mens etter fødsel. Så, drøyt året, nesten halvannet, etter hun kom fikk jeg satt inn en hormonspiral. Mensen hadde jeg ikke fått igjen etter flødsel, og det er snart 3 år siden nå og mens har ejg fortsatt ikke.
Det hender noen ganger i året at jeg får bittelitt blodspor på papiret en dag eller to. Men ikke noe mer
Så alle de fine bindene mine ligger der på vent...
Jeg har en del. Store. Siden jeg har brukt dem etter fødselen også.
Men kjekt å ha så mange som du byttet pr dag ganger antall dager mellom vask pluss en dag ekstra, fordelt litt mellom størrelser.