tøybind

Følger med på denne. Kunne tenkt meg det, eller tøy-truseinnlegg.

AnneEmilie skrev:
Bleieboden har sikkert, og http://www.babykind.co.uk/sanitarywear.htm (har kjøpt tøybleier her, flott service og billig frakt, tar ca 2 uker til du får dem).

Ellers har iallefall lykkedragen.no stoffer beregnet for tøybleier/bind dersom du vil sy egne :)

planen er å sy egene og men trengte noen for har ikke tid til symaskinen akkurat nå

funka det jeg sydde?

Ja de var mye mer behagelige. Skulle visst om de myyye før.
Etter å ha brukt vanlige SVÆRE bind etter fødselen ble jeg iallefall overbevist om at jeg skulle bruke tøybleier på småen, for det er jo like klamt og ekkelt for de små. Og når jeg fant ut at tøybind/kopp eksisterte så var jeg kjapp med å kjøpe det.

Kom forresten på at på tettinntil.no's tøybleieforum er det et underforum for tøybind og menskopper, der finner du mangen med peiling :) (må registrere deg for å få tilgang)

Ikke for å kuppe, men lekker de ikke? (føler meg dum nå, men har ikke sett ett i virkeligheten så vet ikke hvordan de er)
Er de tykke?

*LillMi* skrev:
Ikke for å kuppe, men lekker de ikke? (føler meg dum nå, men har ikke sett ett i virkeligheten så vet ikke hvordan de er)
Er de tykke?

nei de suger opp bedre enn vanlige bind har jeg oppdaget og tykke er de ikke. merket ikke jeg hadde de på.
de har sperrelag derfor lekker de ikke

nemi.marselia skrev:

*LillMi* skrev:
Er de tykke?

nei de suger opp bedre enn vanlige bind har jeg oppdaget og tykke er de ikke. merket ikke jeg hadde de på.
de har sperrelag derfor lekker de ikke

Har veldig lyst til å prøve, for blir ikke sunne forhold ner'i der når man bruker vanlige bind.
Er det forskjellige typer for forskjellig bruk (bind/truseinnlegg)?

ImseVimse ser ikke så freshe ut med fine farger, men de har jeg syntes vært supre :jupp:
Kjøpte dem hos bleieboden, tror jeg, men de har dem jo 'overalt' ;)

Back
Topp