tøy til den lille

Har handlen en body, bukse og sparkedrakt[:)] Thats it[:D]

Har ikke handlet stort enda vi heller. Bilsete, så da skal vi i hvertfall komme oss hjem fra sykehuset når den tid kommer.[:D]
-Driver å bearbeider sambo til å ta en Sverige tur til helgen for å bestille vogn. (Vet at han begynner gå tom for røyk...[;)])

Ellers får vi låne stellebord, og arvet en del guttetøy av noen venner.

Har forelsket meg helt i Leander sengen, så driver og elle-meller på om den er verdt pengene... Fornuften sier nei, men... [&:]

Jeg/vi har ikke kjøpt et eneste tøyplagg,kun fått fra foreldre og tanter! [8D] Jeg får meg liksom ikke helt til å handle enda... Tenker nesten ikke på det faktisk! [:-] Er det bare jeg som er rar eller?? [8|][:-][8D]

Jeg har SYNDET i dag igjen..

En hvit omslagsbody, med frosketrykk hvor det står: Born to rule..
Det burde vært forbudt med så søte ting!!

Har ikke handlet så mye enda.. Men et par klesplagg og sko + bestilt vogn!

Har ikke handla noe enda for vi har etter førstemann, men blir vel å handle litt av de minste størrelsene for det er hetter på det meste av jakker/gensre som han hadde... [:'(] Men sånn utenom det. Du kan fint bruke rødt på en gutt, rødt er ikke jentefarge. [8|] Jeg kjøper heller rødt enn blått til gutten vår. Janus f.eks. har noen kolleksjoner der det er rødt til jenter og mørkeblått til gutter, jeg synest ikke mørkeblått er noe fint (heller ikke lyseblått, det er enda verre), så da kjøper jeg det røde. Kjøpte også lilla (heter vel kanskje ikke lilla men) krinkelull til ham som han passet kjempegodt. Nå har de ikke den fargen lenger, den lilla-fargen de har nå er alt for jentete. Men rosa, nei det ville jeg ikke hatt på en jente en gang. [:'(]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: *Starwish*

ORIGINAL: Vugge

Jeg har ikke handlet mye! Eneste jeg er ferdig med er sokker (!) [:D]
Fikk kjeft (igjen) i går for at jeg er skremmende treig så får vel begynne snart da.. [&:][:)]

Haha.. da er vel jeg ENORMT SKREMMENDE treg som ikke har bestilt vogn eller noe enda.. Har bare handlet litt klær og fått endel strikket... HJELP... og jeg som trodde jeg hadde god tid.. [;)]

Jeg har heller ikke bestilt vogn så du har goooo tid!!![:D] 

Hehe, vi kjøpte vogn ikke lenge før fødselen, og godt var det at vi venta så lenge for da fikk vi simo kombi-vogna til halv pris i butikken. [:D] Førstemann er født sent på året så de solgte ut årets modeller. Synest ikke du er sent ute jeg, bare for å ha sagt det. [;)]

huff jeg tror jeg er treg!!!, jeg har kjøpt to bodyer, to bukser, to par sokker og to luer!!!! og fire smokker da, he he, jeg har dilla på smokker, det er jo ikke sikkert prinsessa begynner med smokk en gang men,he he [:)] men det er dét liksom, har ikke kjøpt noe annet jeg, er jeg treig da, bør jeg begynne snart kanskje [:D] jeg var helt vill med første og andreman men nå er jeg liksom så rolig når det gjelder handlling av ting... tenker kanskje at jeg fortsatt har god tid!!!! [:)]

Back
Topp