tøy til den lille

solstråle08

Glad i forumet
Ja nå har jeg gått gjennom søppelsekker av tøy som Thea hadde da hu var lita..hm ja fant NOE nøytralt som lillegutt kan arve..men det var ikke mye. det meste er det noe rosa, lilla eller rødt på. Ååå har så mye fine jenteting, skulle gjerne ønske å få brukt de igjen..så nå er de pakket ned..å håper jo kanskje vi får en liten en til en gang..ellers så blir det arvegods.

Har dere handlet mye eller?

Jeg har også gått igjennom sekkene med tøy, og det er ikke mye jeg vil bruke. Arvet en del til de eldste, og ser at det er mer slitt enn jeg trodde. Så her blir det ut å shoppe.
Koselig også, da [:)]

ja blir gøy å shoppe litt, men er så vant til å ha jente i hus, så ikke vant til å se på guttetøy[:-] blir omvelting ja. hehe..men blir kos når skuffene fylles og man skal vaske tøyet osv. :)

ORIGINAL: Vugge

Jeg har ikke handlet mye! Eneste jeg er ferdig med er sokker (!) [:D]
Fikk kjeft (igjen) i går for at jeg er skremmende treig så får vel begynne snart da.. [&:][:)]

Haha.. da er vel jeg ENORMT SKREMMENDE treg som ikke har bestilt vogn eller noe enda.. Har bare handlet litt klær og fått endel strikket... HJELP... og jeg som trodde jeg hadde god tid.. [;)]

Jag hade inte handlat in mye sist gang. Hade med mig en del på sykhuset bara. Men TUR var det. För vi fick sååååååå massa gaver som jag ALDRIG hade räknat med varav mye klär. [:)] Så det var ju såå koseligt. Nu får jag ju gutt igen å får brukt mye av detsamma. Men givetvis ska han nya lillprinsen få nåt nytt med [:D]

ORIGINAL: *Starwish*

Fikk kjeft (igjen) i går for at jeg er skremmende treig så får vel begynne snart da.. [&:][:)]

Haha.. da er vel jeg ENORMT SKREMMENDE treg som ikke har bestilt vogn eller noe enda.. Har bare handlet litt klær og fått endel strikket... HJELP... og jeg som trodde jeg hadde god tid.. [;)]

Jeg har heller ikke bestilt vogn så du har goooo tid!!![:D] 

Herlig med noen som er like "avslappet" som meg [:D] haha

Vi rekker det nok [;)]
Og hvis ikke så får gubbene nok å gjøre på et par dager [:D] 
Kanskje vi bare skulle latt de få stresse litt med det når vi er på sykehuset? [;)]
Hadde vært moro!! [:D]

HAHA, ja det sku jeg sett du!! Tenk det synet vi to hadde vært når vogna skulle presenteres for oss?? hoho.. [:D]
Er vel en grunn til at vi damer får rede-byggings-trang, mens gubbene tar alt så innmari med ro...

Vi rekker det nok [;)]
Kanskje vi bare skulle latt de få stresse litt med det når vi er på sykehuset? [;)]

HAHA, ja det sku jeg sett du!! Tenk det synet vi to hadde vært når vogna skulle presenteres for oss?? hoho.. [:D]
Er vel en grunn til at vi damer får rede-byggings-trang, mens gubbene tar alt så innmari med ro...

Nå kjente jeg faktisk at jeg blei litt stressa her!![8|][:D]

Kanskje like greit å få ut fingern å bestille vogn, hvertfall snart?? [:D]

Jeg har kanskje 4-5 plagg til den lille og en dyne, ingen vogn, seng, stellebord etc.... Men vi har vel god tid enda vel?? ;-)
Er heldigvis igang med planleggingen og vet hva jeg vil ha av de store tingene :-)

Vi rekker det nok [;)]

Nå kjente jeg faktisk at jeg blei litt stressa her!![8|][:D]

Kanskje like greit å få ut fingern å bestille vogn, hvertfall snart?? [:D]

Ja, det er kanskje ikke så dumt!
Så for meg en stolt Michael med en handlevogn fra Rimi eller no...
"Jammen, se jenta mi! Det er jo babysete på den og alt, også er det bare å legge ungen oppi vogna om det ikke vil sitte!!"

Tror jeg sender den bestillingen i morgen jeg[:D]

Haha... jeg ler så jeg griner her!! Det der er en ting de fleste mannfolk kunne kommet hjem med.. praktisk og billig [:D][;)]
Min hadde sikkert kommet hjem med en vogn han var så heldig å arve fra en kamerat eller no [8D] Hehe.. Neida, vi har snakket om akkurat det nemlig.. og blitt enig om at NY vogn er tingen [;)]

Vi skal ut å se på vogn på tirsdag etter UL, om ikke min kjære må jobbe da! Så kanskje vi da hvertfall blir enig og får bestilt!

Jeg har heller ikke bestilt Vogn!! STRESSA nå ja. Huff.

har heller ingen av de andre store tingene. Litt klær har jeg kjøpt da, men regner med jeg blir å arve en haug. Søster mente jeg kunne vente til MAI med å handle noe some helst?! HJELP? Er det lurt da?

Har handlet en del tøy ti min lille i litt forskjellige størrelses syns det er så koselig å handle inn til den lille, for det er så utrolig mye søte baby klær i år[:D]

Jeg har også kjelleren full av esker med rosa barneklær !  Er ikke mye lille gutten får brukt av det .  Har noe hvitt i størrelse 50 og 56 som jeg kjøpte før jeg fikk vite at det var jente forrige gang. 
Har kjøpt inn litt blått babytøy i str.56 nå [:)]  Innmari moro å kjøpe babytøy! Men man får jo ofte en del gaver etter fødselen, så det er ikke vitsi å kjøpe for mye heller !

Jeg har handla det meste med tøy som vi trenger...[;)] Men husk jenter at vi får nok mange gaver av venner og familie som er klær som passer for nyfødte.. Har derfor handla litt i størrelse 56 også[;)]

Har ikke handlet noen ting jeg... Men så har jeg ikke vært på UL enda... Har strikket en genser da. Og begynt på buksa.

ORIGINAL: solstråle08

Ja nå har jeg gått gjennom søppelsekker av tøy som Thea hadde da hu var lita..hm ja fant NOE nøytralt som lillegutt kan arve..men det var ikke mye. det meste er det noe rosa, lilla eller rødt på. Ååå har så mye fine jenteting, skulle gjerne ønske å få brukt de igjen..så nå er de pakket ned..å håper jo kanskje vi får en liten en til en gang..ellers så blir det arvegods.

Har dere handlet mye eller?

Hehe...er som jeg skulle skrevet det selv. Jeg har en jente som heter Thea, og venter en gutt, og snuppa har veldig lite nøytrale klær fra da hun var liten... Jeg har kjøpt en dress og et par luer, men som jeg lærte forrige gang får vi jo mye, så vi får se:)

Eneste jeg har handlet er vognpose og litt klær :p har bestemt meg for vogn og seng da, det skal ordnes når jeg får lønn den 12 :p huff, kjenner nesten at jeg også blir litt stressa altså...

vi har handlet 7 små bodyer... 2 bukser, 4 gensre.. en kosedress i flis (hentedress)... lue, et par sokker. det er det hu litla vår har fått til nå.. :D hun arver noen nøytrale fra sin fetter. Hun trenger ikke mye små klær.. for de vokser fort ut av dem. 

Vi får ta oss en shoppingrunde en dag, M, når vi begge har fri.... Jeg har kjøpt en sparkebukse... Og det begynner jo virkelig å nærme seg for vår del... [;)] Men nå kan lille'n arve en del fra storebror da, men bodyer og pysjer skal jeg kjøpe en del nytt av.. Og litt klær sikkert. [:)]

Har kjøpt et par kjoler, en velour joggedress og et par bodyer..
Vi har jo 2 gutter, og klærne ble gått igjennom her i huset like etter ul.. Ikke mye som vi kunne spare på der nei.. Alt var blått eller typisk guttete.. Og siden vi ikke kjenner noen som venter gutt, ble det meste sendt til ukraina.. Har ikke plass til å lagre alle de klærne lenger etter vi pusset opp huset..

Så det blir nok myyyyyye shopping!! Og det passer meg ypperlig - elsker å shoppe [:D]

Back
Topp