Tørste

Mai2016April2018

Glad i forumet
Julibarna2024☀️
Hei.
Er det andre gravide her som er sinnsykt tørste?
Mistet lysten på alt annet enn vann, men kan drikke flere liter om dagen. Våkner om natta fordi jeg er tørst også.
Jeg er 9+4 i dag. Usikker om jeg har vært sånn med de andre to, men det er lenge siden så kan ha glemt det også.
 
Hei.
Er det andre gravide her som er sinnsykt tørste?
Mistet lysten på alt annet enn vann, men kan drikke flere liter om dagen. Våkner om natta fordi jeg er tørst også.
Jeg er 9+4 i dag. Usikker om jeg har vært sånn med de andre to, men det er lenge siden så kan ha glemt det også.
Jeg drikker også masse vann! Gjort det i flere uker :Heartred
 
Hei.
Er det andre gravide her som er sinnsykt tørste?
Mistet lysten på alt annet enn vann, men kan drikke flere liter om dagen. Våkner om natta fordi jeg er tørst også.
Jeg er 9+4 i dag. Usikker om jeg har vært sånn med de andre to, men det er lenge siden så kan ha glemt det også.
Jeg er også veldig tørst :)
 
Ja. Jeg drikker vann, melk, biola og kulturmelk. Kulturmelk hjelper meg i alle fall å få tørsten vekk.
 
Last edited:
Tips: sugetabletter øker spyttproduksjonen. Jeg har 2 L vann stående på nattbordet i tillegg til sugetablettene så drikker ofte 1,5 L vann i løpet av natten :)

F.eks. disse fra Flux
 
Hei.
Er det andre gravide her som er sinnsykt tørste?
Mistet lysten på alt annet enn vann, men kan drikke flere liter om dagen. Våkner om natta fordi jeg er tørst også.
Jeg er 9+4 i dag. Usikker om jeg har vært sånn med de andre to, men det er lenge siden så kan ha glemt det også.
Har med meg ei stor vannflaske hele tiden og den blir fylt opp flere ganger om dagen :)
 
Hvis du våkner av natten og er tørst, kan det være fordi du puster med munnen om natten? Litt kontroversielt råd, men man kan bli veldig tørr i munnen av å puse med munnen om natten og det er veldig anbefalt å puse med nesen
 
Er nok bare hormoner. Men tørste er jo et av tegnene på diabetes til vanlig venninna mi var drit tørst når hun fikk sv.diabetes.
 
Back
Topp