Tørste ...

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Flere som drikker mye om dagen? :)
Jeg har blitt helt hekta på vann med sitronskiver i, drikker mye kaldt vann.

Vannflaska har vært min sjelevenn gjennom absolutt hele svangerskapet :) Tror jeg får ned 4-5 liter om dagen, er så tørst!

Drikker masse hele døynet egentlig, må drikke vann når jeg har vært oppe på do om natta å... så springer like mye på do døynet rundt å...:p Men likevel har jeg fått vann i kroppen:mad:

Ja!! Synes iskaldt vann er super digg!! Har tre flasker i kjøleskapet til alle døgnets tider:D men innemellom er det godt med Pepsi Max også:)

Har konstant ei stor mugge med iskaldt vann i kjøleskapet, og tømmer den flere ganger daglig. Ellers drar jeg ikke noe sted uten vannflaska :) Dessverre voldsomt tørst på kveldene før jeg legger meg..

Jeg må også ha vann tilgjengelig hele tiden! Passer på å drikke ekstra mye nå fordi jeg håper det vil redusere ødem i føttene.. Har tre store glassflasker med iskaldt vann i kjøleskapet til enhver tid. Fullstendig avhengig! :)

Her er drikkeflaska med meg hele tiden :) Men må si juice er en like så god følgesvenn iblant - skikkelig hekta på det!! Er tørst hele tiden..

Godt det er flere av oss som drikker mye vann :D må ha iskaldt vann jeg også, drikker masse :D

Drikker alltid masse :p Og stortsett bare vann. Har alltid med meg vannflaske når jeg skal ut av huset. Har hvert avhengi i mange år :p

Mye tørst ja :) Har 3 vannflasker jeg bytter på å ta ut av fryseren, lar de ligge noen timer så det blir et islag som legger seg rundt, så "knaser" jeg dem opp når jeg tar en ut ;)

Ja, drikke masse meir enn vanlig! Og likavel er kroppen full i vatn :(

Back
Topp