Tørst!

Putle

Flørter med forumet
Jeg har vært så utrolig tørst de siste par månedene. Har ikke skjønt hva det kom av før jeg "googla" det nå nettopp.

Er altså helt vanlig å bli ekstra tørst når en er gravid. Det ante jeg ikke![8|]

Hehe.. Er rart hvor mange snåle symptomer som kommer med denne graviditeten altså...[;)]

Flere som er tørst?

Jeg også er tørst hele tiden! drikker myye vann osv hele dagen, men er like tørst etterpå:p føler ikke noe hjelper[:-] hehe[:)]

Merkelig..jeg har hatt det helt motsatt den siste måneden. Før kunne jeg drikke vann fra bøtter og spann, men nå sliter jeg med å helle i meg et glass vann i løpet av arbeidsdagen[&:]
Klarer å drikke mer av melk, juice og saft, men føler meg ALDRI tørst lenger...

Jeg er også veldig tørst. Leste en plass at tarmen tar opp dobbelt så mye væske når en er gravid, så det ligger nok noe der.

åh ja som pokker hehe..drikker vann i litervis[:D]

Samme her, tørst hele tiden..
Føler jeg har en ørken i munnen hvis jeg ikke får nokk å drikke, hehe.
Så tisser jeg heeele tiden også føler jeg!

ORIGINAL: Mona89

Jeg også er tørst hele tiden! drikker myye vann osv hele dagen, men er like tørst etterpå:p føler ikke noe hjelper[:-] hehe[:)]

ORIGINAL: Mona89

samme her , er kronisk tørst og har lyst på ting med fruktsmak hele tiden for ø døyve ned tørr munn. Men når man må tisse hele tiden i tillegg er det ikke moro...

Tørst hele tiden, så drikker MASSE vann. Og må jo tisse hele tiden pga det..

Back
Topp