Tørst

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg er så tørst. Har drukket utallige liter siden tidlig i svangerskapet sammenlignet med før :p Og jeg kan drikke vann hele kvelden, men rett etter jeg har pusset tennene så blir jeg så tørst som om jeg ikke har drukket på flere timer. Helt merkelig. Skulle tro ammingen hadde begynt :hilarious:

Andre som er tørste?
 
Yes!

Her merkes det ekstra godt siden jeg har kuttet lettbrus nesten helt ut etter å ha tørstedruklet det i flere år, har triplet mengden veske, minst!

Drikker av store 4dl glass som er med meg hele dagen, går minst to til hvert måltid.
 
Jeg er motsatt, glemmer å drikke fordi jeg ikke kjenner jeg er tørst :p
 
Ja, spesielt når jeg våkner om morgenen! Helt krise! Kjente jeg ble litt stressa for sv.diabetes, men urinprøvene ser jo bra ut da..
 
Her også! Sååå tørst og såå tørr i munnen! Hadde litt sukker i urinen så tok en glukosebelastningstest. Den var helt fin. Men helt gruuusom å ta fordi man må faste fra kvelden før- dvs ikke drikke vann engang!!! Sandpapir-følelse de timene.
 
Ekstremt tørst jeg også. Går ned vann hele dagen ,, og våkner på natten og er tørr i halsen
 
Går mye i vann her også! :wacky: Tørst nesten hele tiden, men både urinprøve, glukosetest (blodprøve) og langtidsBS ser helt fint ut. Er nok mine to bebiser/hormoner som craver :joyful:
 
Jeg fikk kommentar på at jeg drakk så mye på ett langt møte i går :bag: Tror jeg hentet meg 6-7 glass vann på 3 timer....Små glass da!
 
Her også! Sååå tørst og såå tørr i munnen! Hadde litt sukker i urinen så tok en glukosebelastningstest. Den var helt fin. Men helt gruuusom å ta fordi man må faste fra kvelden før- dvs ikke drikke vann engang!!! Sandpapir-følelse de timene.

Ja, den testen er helt grusom :wtf: Måtte ta den sist siden jeg var førstegangs over 25 år.. Nå har mamma fått diabetes, og det hadde bestemor også, så jeg er litt overrasket over at jeg ikke har fått beskjed om å ta den denne gangen.. Mamma har LADA da (autoimmun diabetes som kommer i voksen alder), og den skal visstnok ikke være arvelig.. håper jeg slipper denne gangen, for sist var jeg kvalm resten av dagen og et par dager etterpå :hilarious:
 
Back
Topp