Tørst?

*LC*

Gift med forumet
Jeg er konstant tørst, og det er omtrent ingenting som hjelper. Merkelig forklaring, men jeg har tørst smak i munn (ikke tørr altså). Drikker mye - alt fra vann, te, melk, juice, brus - men like tørst. Verst om kvelden. Flere som har det slik?

JA, ekstremt tørst, og jeg må ha iiiskaldt vann, ellers brekker jeg meg nesten

Fru H skrev:
JA, ekstremt tørst, og jeg må ha iiiskaldt vann, ellers brekker jeg meg nesten

Samme her - Veldig kaldt vann eller svak saft :p
har ikke klart på brus på flere uker og juice syns jeg smaker spy nå :/

Juice synes jeg plutselig er godt nå, men brus klarer jeg ikke i store mengder (og det er ganske sprøtt siden jeg før kunne drikke 1,5 l med tab-xtra hver dag).

Synes også ekstra kaldt vann er godt nå. Dårlig kombinasjon med doflyingen min.

*LC* skrev:
Juice synes jeg plutselig er godt nå, men brus klarer jeg ikke i store mengder (og det er ganske sprøtt siden jeg før kunne drikke 1,5 l med tab-xtra hver dag).

haha jeg har drikket nesten en mugge med saft nå etter kl 8 - MEGA lurt før nattan haha kan like gjerne sove på badet i natt haha

**tvilling85** skrev:

*LC* skrev:

haha jeg har drikket nesten en mugge med saft nå etter kl 8 - MEGA lurt før nattan haha kan like gjerne sove på badet i natt haha

Samme her. Gikk glatt ned en liter med vann. Kjeeempelurt:)!

jeg ogå.. hele tiden, begynnte nesten litt å bli bekymret for diabetes, siden jeg løper på toalettet nesten hele tiden =)  Jeg har ALLTID vært hekta på coca cola, syns ikke lenger det er så godt... synes dette er meeeget spesiellt =)

Romi skrev:
jeg ogå.. hele tiden, begynnte nesten litt å bli bekymret for diabetes, siden jeg løper på toalettet nesten hele tiden =)  Jeg har ALLTID vært hekta på coca cola, syns ikke lenger det er så godt... synes dette er meeeget spesiellt =)

Du det samme har jeg tenkt også, for denne tørsten og doflyingen er ekstrem.

jeg skal på jobb på tirsdag, å skal måle BS da.... barra for å være sikker... for det er ganske ekstremt =)

Samme her, kan ikke få nok drikke. Fatter ikke at det går an, men veldig betryggende at mange har det slik. Enn så lenge får man bare helle innpå og springe på toalettet hundre ganger om dagen...! (og natta)

Back
Topp