Tørst på natta

I

Ingenbruker

Guest
Fler som våkner av at dere er tørste?

Før har jeg vært på en 4-6 tisseturer hver natt, nå har dette roet seg delvis men da våkner jeg selvfølgelig av at jeg er ekstremt tørst, sånn klarer ikke svelge tørst :(
 
Fler som våkner av at dere er tørste?

Før har jeg vært på en 4-6 tisseturer hver natt, nå har dette roet seg delvis men da våkner jeg selvfølgelig av at jeg er ekstremt tørst, sånn klarer ikke svelge tørst :(
Har hatt det sånn i ukesvis! blitt avhengig av å ha en flaske farris ved sengen, SÅ godt med kullsyre på natta liksom! :p
 
Har hatt det sånn i ukesvis! blitt avhengig av å ha en flaske farris ved sengen, SÅ godt med kullsyre på natta liksom! :p

Kullsyre er ikle dumt nei, kanskje det hjelper her og :) har nå et vanlig vannglass, hjelper lite føler jeg...
 
Ja jeg har aldri vært sånn tidligere, ikke i mine forrige svangerskap heller men nå må jeg opp flere ganger om natten å drikke :p helst noe m kullsyre å helst noe iskaldt! :p er i tillegg da tilsvarende mane ganger oppe for å tisse så dette er supert! Jeg har ikke sovet natta igjennom på mange mndr . Regnet det til at jeg senior sånn ca hver eneste time faktisk. Snakk om dyp, god søvn :p
 
Hver gang jeg er oppe for å tisse så må jeg også drikke ;) Men har ikke våknet kun av at jeg er tørst enda.
 
Back
Topp