Tørrshampoo

De aller fleste sykehus har også vaskehette :) det er genialt! Den blir varmet i mikro i 30 sekunder og settes på hode og gnis inn i noen minutter også er det så godt som nyvasket :)
Serr?
Aldri hørt om, men genialt om det virkar da :)

Ja. Brukte det ett par ganger da jeg var i praksis før jul :) Ikke på meg selv, men
pasienter. De synes det var topp, spesielt de som hadde vært igjennom store mage/tarm operasjoner og ikke orket/kunne dusje :)

Vaskehette funket ikke her!
Så bare ut som jeg hadde vært ute i regnvær og lufttørket håret. Ble iallfall ikke noe renere :)

Tror jeg satser på å få dusjet, å om jeg ser helt jævlig ut på håret skjønner nok de fleste hvorfor;) hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Det var en god ide :) Define sin pleier jeg å bruke :)

Det var en god idé!
Sist tok det godt over tre døgn fra jeg dusjet til jeg fikk dusjet igjen. Følte meg ikke veldig vel da...

Med mindre man ikke blir operert eller noe ser jeg ikke poenget med tørrsjampo,di fleste klarer fint å komme seg i dusjen kjapt etter fødselen :) å vist ikke får man hjelp til di hygeniske behovene .

jeg har aldri likt tørrshampoo jeg... har prøvd alle merkene tror jeg, men med hår som som regel er mørkebrunt/svart, synes jeg det blir skikkelig "falma" på toppen... nei, da setter jeg håret heller opp i en knute på toppen jeg, så ser man ikke at håret er fett like godt... :-)

Back
Topp