Tørrservietter/ engangs vaskeklut

Håper_på

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Sniker fra juni. Da lillemor var liten brukte vi kluter og sånne Vidi tørrservietter fra apoteket. Det finnes jo nye tørrservietter i LEV Vel serien til Rema 1000, + at jeg har sett noen på meny osv. Merker dere noe forskjell/har dere hørt noe forskjell på om man kjøper disse fra apotek eller matbutikkene? Tenkte å høre her før jeg kjøpte inn, for dere har jo alle ganske ferske bebiser :)
 
Jeg bruker apotek 1 sine, de er ganske billige hvis du har appen, 6 for 100! Har ikke prøvd de andre merkene, men er i hvertfall fornøyd med disse :)
 
Jeg bruker apotek 1 sine, de er ganske billige hvis du har appen, 6 for 100! Har ikke prøvd de andre merkene, men er i hvertfall fornøyd med disse :)
Forrige uke hadde Apotek 1 halv pris på disse også ;-) Hilsen hun som har 1200 servietter hjemme nå....
 
Forrige uke hadde Apotek 1 halv pris på disse også ;-) Hilsen hun som har 1200 servietter hjemme nå....
Oj, haha. Jeg kjøpte for et par uker siden og da hadde de 5 for 100 også fikk jeg en til pga appen. Ja, kjøper alltid seks eller tolv pakker, de går jo ganske fort unna :p
 
Jeg bruker apotek 1 sine, de er ganske billige hvis du har appen, 6 for 100! Har ikke prøvd de andre merkene, men er i hvertfall fornøyd med disse :)
Signerer denne! Brukte Rema sine før, og så prøvde jeg Apotek 1 sine, disse er litt tykkere og føler de varer litt lengre!
 
Apotek 1 sine her også og har appen så en får den sjette på kjøpet.
 
Synes alle de tørrklutene er helt like, uansett hvor de er kjøpt, så er vel prisen som avgjør på hvor jeg kjøper de for min del :)
Jeg for min del skulle ønske det gikk an å kjøpe slike engangs tørrkluter de hadde på sykehuse, de var gode de :)
 
Kjøper 5 for 100 på Vitus apotek :) Men nå har jeg gått over til å heller bruke vanlig vaskeklut og vann med olje.
 
Synes alle de tørrklutene er helt like, uansett hvor de er kjøpt, så er vel prisen som avgjør på hvor jeg kjøper de for min del :)
Jeg for min del skulle ønske det gikk an å kjøpe slike engangs tørrkluter de hadde på sykehuse, de var gode de :)
Ja de husker jeg var supergode!
 
Ja de husker jeg var supergode!

Sniker fra april :) Jeg har kjøpt engangs tørrklutene de har på sykehuset. I hvertfall de de bruker på Kalnes. Gikk inn på hjemmesiden til varemerket. (Siden sto på pakka) og kjøpte der :) kjøpte på www.endomed.no. De koster litt men synes det er veldig verdt det! Og så klipper jeg de i to så de varer lenger, klutene er såpass store så det fungerer bra :)
 
Sniker fra april :) Jeg har kjøpt engangs tørrklutene de har på sykehuset. I hvertfall de de bruker på Kalnes. Gikk inn på hjemmesiden til varemerket. (Siden sto på pakka) og kjøpte der :) kjøpte på www.endomed.no. De koster litt men synes det er veldig verdt det! Og så klipper jeg de i to så de varer lenger, klutene er såpass store så det fungerer bra :)
Tusen takk for tips :)
 
Back
Topp