Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg og, man må drikke en del mer når man er gravid, har brukt litt bepanthen(altså du trenger bare tynt lag, ellers blir du hvit) , den er jo praktisk å ha til baby, og du blir ikke avhengig av det som med lypsil osv. Jeg blir tørr hver gang jeg har drukket litt for liteJeg sliter med veldig tørre og flassete lepper, selv om jeg bruker masse leppeprodukter mot tørre lepper. Flere som har opplevd det samme? Noen som har noen tips?

Lypsil ville jeg vurdert å bytte ut, det føles veldig bra med en gang, men det er vanskelig å slutte med detJaa! Herregud så bra det ikke er bare meg. Bruker lypsyl som en gal. Syns det hjelper å skrubbe leppene jevnlig. Bruker bare sukker og skurer i vei. Får vekk en del gamle hudceller og det er en lettelse.

Jeg sier lypsyl om altLypsil ville jeg vurdert å bytte ut, det føles veldig bra med en gang, men det er vanskelig å slutte med det![]()
så er bare diverse greier til leppene. Men burde definitivt finne noe som funker litt bedre enn de jeg har nå.