Tørre bleier på natta

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Snuppa her sover i 10-11 timer, for så å våkne med tørr bleie. Er dette normalt?
Hun har nok våte bleier på dagetid, og legger godt på seg, men syns liksom det er så mange timer uten noe.

Oj, det var lenge ja! Men så lenge hun har våte bleier på dagen, spiser og legger på seg, så kan det vel ikke være noe galt med det :)
Her våkner han alltid med noe i bleia..ikke alltid det er mye, men.. :)

Jeg fikk beskjed av hs om at det ikke var bra med tørre bleier etter så lenge fordi da er det tegn på for lite væske i kroppen :-/

Jeg fikk beskjed av hs om at det ikke var bra med tørre bleier etter så lenge fordi da er det tegn på for lite væske i kroppen :-/
Kanskje jeg bør ringe å høre med de.
Hun er jo oppe i 6-8 våte bleier på dagtid da, som ifølge ammehjelpen skal være bra

Lille her har blytunge bleier på morgenen, sånn at det nesten er fare for lekkasje dersom hun tisser bittelitt mer O_o kanskje du får en unge som er veldig lett å pottetrene :P har hørt at tørre bleier etter soving er et tegn på at de er klare for å slutte med bleier ;)

Her skifter vi bleie to ganger på natta, ellers er det fare for lekkasje. Men bra hun har mange på dagen:) Men signerer de andre som sa det, ring hs og hør :) Så er du sikker:)

Lille her har blytunge bleier på morgenen, sånn at det nesten er fare for lekkasje dersom hun tisser bittelitt mer O_o kanskje du får en unge som er veldig lett å pottetrene :P har hørt at tørre bleier etter soving er et tegn på at de er klare for å slutte med bleier ;)

Er det jeg får opp og når jeg googlet, men føler det er litt tidlig å slutte med bleier når hun er 10 uker:p
Hun sier ikke akkurat fra når hun må tisse:o hahaha

Ringte helsestasjonen for å forhøre meg, og de syntes det hørtes lenge ut ja, men siden almenntilstand er bra, hun går bra opp i vekt og har mange tissebleier på dagtid skulle jeg bare se det an litt og følge med på vekta at hun fortsetter å følge kurven sin:)

Det har skjedd noen ganger her også, synes det var rart for med førstemann så var det på natta bleiene var våtest. Men min legger også på seg og spiser godt, så har ikke tenkt så mye på det :)

Her ammer han så mye på natta at vi må skifte bleie midt i hvis ikke tisser han gjennom :p

Når han var mindre skiftet jeg bleie flere ganger om natta. Nå får han ny bleie rundt 17.30 og har den gjennom hele natta og skifter som regel ved 7-8 tiden. Sjelden den er så full at det er noen krise og ofte lite i den. Skifter på natta ved avføring når han spiser.

Var innom og veide i dag og. Hun har gått opp 180 g siste uka, og hs var fornøyd:)

Back
Topp