Tørr,tørr,tørr.. ørken!

Lille Mille

Gift med forumet
Hei! dette er et pinlig spørsmål... etter mensen, leeenge etter mensen er jeg så tørr at det ikke går ann å lirke "den" inn på besøk.. Noen tips..?
 
Jeg vil jo, men det gjør så vondt at det ødelegger hele opplevelsen!
 
Og jeg som vil bli gravid nå må jo bare kjøre på så det holder! Hjelp meg??????
 
*Flau*
 
glidemiddel fåes kjøpt på apotek, kondomeri etc
 
Ja seff! Men det er alltid sånn rett etter mensen og litt til! Irriterende!
 
Har hørt at glidemidler faktisk kan ødelegge hvis man prøver å bli gravid...
 
Men det er jo bare meg...
 
Vi får det jo til da.. men litt kjedelig bare!
 
 
 
glidemiddel bør man vel bare unngå ved eggløsning? det har vel ikke noe å si de dagene du uansett ikke kan bli gravid?
 
Eg brukte glidemiddel men ble gravid allikevel...
 
Vi kjøpte en massasje olje med lukt på kondomeriet. Damen sa vi kunne bruke den som extra gli under akten oxo [:)]. Funket bra som forspill, og under akten hehe...
Anbefales å prøve!!!
 
ORIGINAL: Lille Mille

Ja seff! Men det er alltid sånn rett etter mensen og litt til! Irriterende!

Har hørt at glidemidler faktisk kan ødelegge hvis man prøver å bli gravid...

Men det er jo bare meg...

Vi får det jo til da.. men litt kjedelig bare!



 
Bare å bruke glidemiddel. Vi brukte det masse da vi prøvde å bli gravide, og plutselig tenkte jeg at kanskje det gjorde det vanskeligere. Så jeg sendte mail til kondomeriet og spurte, og de sa at det ikke hadde noe å si. Så lenge den ikke var sæddrepende i tillegg da [:)]
 
Så bare bruk glidemiddel. Det kommer til å åpne seg en helt ny verden for deg. Trust me! [:D]
 
moro med god gli[:D] sant som fruluna sier, en ny verden åpner seg! utrolig digg[;)]
 
Oliven olje er fint hi hi. Baby olje og. Veldi greit, for det er jo noe man kansje har i huset.
 
Babyolje (ihvertfall natusan sin) skal visst IKKE være bra, verken til babyen eller som glidemiddel. Inneholder både parabener og ett eller annet som ikke er helt bra.
 
Back
Topp