Millee89
Flørter med forumet
Er altså så redd for fordommer fra folk pga antall barn.
Lett å si man ikke skal bry seg, men føler meg litt sårbar rundt det.
Tørr heller ikke vise så mye glede rundt det, for virker ikke som alle forstår man kan glede seg når man har så mange fra før.
Har blitt uplanlagt gravid med dette siste barnet og minstemann fra før er bare 8 mnd. Så det har vært noen tøffe uker. Men for oss var det ikke rett å ta vekk barnet heller, for vi har dessverre måtte ta vekk foster 3 ganger før grunnet misdannelse.
Jeg har trolig blitt dårlig av noen medisiner og derfor har virkningen på p-pillene uteblitt som den burde.
Har 3 større barn fra før som bor 50/50 og har 3 barn med mannen min nå.
Vi eier hus, har jobber og alt det praktiske rundt det går fint. Selvsagt ekstremt mye jobb, men også utrolig mye glede og kjærlighet.
Vi har venner og familie som støtter oss. Men det er sikkert noen som mener sitt også om hvor «gale vi er».
Hvorfor er det evt sånn at man ser ned på de med mange barn?
Jeg personlig bryr meg jo ikke om noen har ingen, 1 eller 10.
Så her er jeg da….. i en litt spesiell situasjon. Hvor jeg vil være glad, men samtidig føler meg skamfull (?)
Tatt tidlig ul og nipt test- alt normalt.
Tror jeg er ca snart 14 uker.
Håper jeg får være her med dere.
Er det mange av dere som venter første, andre eller evt flere?
Lett å si man ikke skal bry seg, men føler meg litt sårbar rundt det.
Tørr heller ikke vise så mye glede rundt det, for virker ikke som alle forstår man kan glede seg når man har så mange fra før.
Har blitt uplanlagt gravid med dette siste barnet og minstemann fra før er bare 8 mnd. Så det har vært noen tøffe uker. Men for oss var det ikke rett å ta vekk barnet heller, for vi har dessverre måtte ta vekk foster 3 ganger før grunnet misdannelse.
Jeg har trolig blitt dårlig av noen medisiner og derfor har virkningen på p-pillene uteblitt som den burde.
Har 3 større barn fra før som bor 50/50 og har 3 barn med mannen min nå.
Vi eier hus, har jobber og alt det praktiske rundt det går fint. Selvsagt ekstremt mye jobb, men også utrolig mye glede og kjærlighet.
Vi har venner og familie som støtter oss. Men det er sikkert noen som mener sitt også om hvor «gale vi er».
Hvorfor er det evt sånn at man ser ned på de med mange barn?
Jeg personlig bryr meg jo ikke om noen har ingen, 1 eller 10.
Så her er jeg da….. i en litt spesiell situasjon. Hvor jeg vil være glad, men samtidig føler meg skamfull (?)
Tatt tidlig ul og nipt test- alt normalt.
Tror jeg er ca snart 14 uker.
Håper jeg får være her med dere.
Er det mange av dere som venter første, andre eller evt flere?