Tørr luft inne

Alvejenta

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Vi sliter litt med det om dagen, for er nok litt støv igjen i leiligheten etter de la nye vegger og gulv her i desember. Noen som har gode tips for å få det litt fuktigere her inne? Blir så snørrete av alt støvet og jeg klarer ikke å vaske tak nå med stor mage :p

Har ingen tips dessverre. Det finnes jo egne luktfuktere, men de ser sikkert ganske dyre?

Prøv en luftfukter:)
De har sikkert noen på Elkjøp eller lignende som ikke er så dyre..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Prøv en luftfukter:)
De har sikkert noen på Elkjøp eller lignende som ikke er så dyre..

Leste et sted at de ikke var bra å bruke da de kunne gi fuktskader i huset, så må nesten ha noen gode gamle kjerringråd ;)

Vis dere fyrer med ved så ha en kjele med vann over vedovnen ;)

Bruk for all del ikke luftfukter inne om det er støv som er problemet. Det lager perfekt forhold for sporsopp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruk for all del ikke luftfukter inne om det er støv som er problemet. Det lager perfekt forhold for sporsopp.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Var det jeg også leste, og fukt er årsaken til at vi flyttet fra den gamle leiligheten. Kan nesten se ut som at en god runde med støvklut og mopp er det som må til.

Leste et sted at de ikke var bra å bruke da de kunne gi fuktskader i huset, så må nesten ha noen gode gamle kjerringråd ;)
Å, det ante jeg ikke:rolleyes: kanskje best å ligge unna de da:p

Da har jeg fått vaska tak og lister, og kluten var gul etter noen planker, så her var det mye støv etter oppussingen før vi overtok. Men lufta er bedre og det henger klesvask i stua som frisker opp lufta litt :) Nesten ikke snørrete lengre på dagtid, kun om natta da vi ikke har tatt vårt rom enda ;)

Da har jeg fått vaska tak og lister, og kluten var gul etter noen planker, så her var det mye støv etter oppussingen før vi overtok. Men lufta er bedre og det henger klesvask i stua som frisker opp lufta litt :) Nesten ikke snørrete lengre på dagtid, kun om natta da vi ikke har tatt vårt rom enda ;)
Så bra det da :D
Da er vel rommet deres neste å gå igjennom? :)

Så flink du har vært:D

Back
Topp