Tørr jeg??

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg har så lyst på kjøpe pizza med masse hvitløksdressing på, men dette er vel kanskje en halsbrannbombe? Har akkuratt nå kastet opp alt jeg eide i magen pga halsbrann. Nå er jeg jo fin igjen, sa kanskje jeg skulle fått min samboer til å kjøre og kjøpe en pizza:) Er så sulten og det er det eneste som frister. Om jeg bestiller uten tomatsaus så blir det vel ikke så verst?

det går nok bra! skyll det ned med melk

Etter den søte kløe kommer den sure svie, vettu! Må nesten bare vurdere selv om det er verdt det. Hehe

For meg spiller det ingen rolle hva jeg spiser, halsbrannen kommer uansett så jeg spiser hva jeg vil så lenge jeg har en flaske Gaviscon tilgjengelig. Kos deg med pizzaen du, synes jeg

jeg får halsbrann av pizza ja.. men spiste pizzabakeren med biff og skinke og hvitløksdressing istad - ett stykke bare - og har bank i bordet ikke fått halsbrann ennå..
på fredag hadde jeg hjemmelaget pizza og da gikk jeg og banna resten av helgen...

Jeg får halsbrann av det mest utroligste jeg også, men har lært at f.eks kjøtt gir mer halsbrann enn salat. Brødskive med bare smør gir mindre halsbrann enn med ost osv. Og jeg er så lei mat som ikke smaker enn dritt:p Og som labambie sier det straffer seg jo i ettertid. Men sendte nå min samboer avgårde for å handle pizza, så får jeg bare sitte å supe vann hele natten:p Jeg kunne ønske jeg kunne få ned gaviscon jeg også, men vare kaster opp av den:( Å som jeg gleder meg til å spise mat uten halsbrann!!!!:)

Back
Topp