Tørr i munnen, særlig på natta. Flere som er det?

HEEEEELT EKSTREMT :dead: rene ørkenen. Her hjelper svært lite. Pleier å stå opp å sluke ferdiglaget sjokomelk :p Det kan lindre litt. Kan jo evt prøve sånne sugetabletter mot munntørrhet?
 
Her og. Mener jeg leste en eller annen plass at økt tørstefølelse kan komme av at vi har mer blod i kroppen under graviditeten.
 
HEEEEELT EKSTREMT :dead: rene ørkenen. Her hjelper svært lite. Pleier å stå opp å sluke ferdiglaget sjokomelk :p Det kan lindre litt. Kan jo evt prøve sånne sugetabletter mot munntørrhet?
Veldig ubehagelig!:yuck: Har alltid vann på nattbordet men blir like ille med en gang.. takk for tips:)
 
Jeg var det veldig i første trimester, men nå har det roet seg. For meg hjalp det å ha en flaske vann klar hver natt.
 
For min del er jeg tørr i munnen fordi jeg blir så tett i nesen om natten :( Har blitt avhengig av nesespray for å få sove.. ikke bra.. men klarer ikke slutte heller for da får jeg ikke sove.. en ond sirkel med andre ord:wideyed:
 
Ekstremt tørr i munnen. Har ikke prøvd mange tiltak men har en drikkeflaske med vann ved senga. Som ei over her skriver blir det ekstra ille når man er potte tett i nesen.. Håper du får noen gode råd, jeg trenger de jeg også!
 
Funnet ut at det som hjelper best er sjokomelk :p
 
Back
Topp