Tørr i munn?

^Milla^

Gift med forumet
Noen andre som sliter med det??
Er så tørr i munnen hele tida at jeg får angst snart.. Må drikke noe for å slippe unna, så blir mye drikking.. Men er også mye tørst da såeh...

Slitsomt[:'(]

Jeg å drikker hele tiden for tida[:D][:D][:D]
Dilla på sjokomelk og solo faktisk[:D][:D][:D]
Men prøver å holde meg til vann....men neimen ikke lett altså[:-]

hehe har faktisk litt dilla på vann tror jeg, tenker namnam vann ganske ofte[8D]
Er vel og bra at det ikke er cola eller lignende som er det "store" allfall, DET hadde jeg ikke vært fornøyd med[:'(][8D]

Syns det er merkelig, for mener å ha lest at det et "normalt" med økt spyttmengde når man er gravid..[8|]
Men siden jeg er så tørst, så regner jeg med at jeg bare har behov for myyye veske, og at kanskje munnen tørker ut når jeg ikke drikker nok.
Har vært mye på farta idag, så kan jo hende kroppen er misfornøyd med inntaket og dermed demonstrerer på denne måten[8D]

ORIGINAL: lilly28

Jeg å drikker hele tiden for tida[:D][:D][:D]
Dilla på sjokomelk og solo faktisk[:D][:D][:D]
Men prøver å holde meg til vann....men neimen ikke lett altså[:-]

Kaster meg med denne!! Solo solo solo!! Hadde også en liten finger for ISTE FERSKEN, helt til jeg drakk en muggen... DA ble jeg kvalm ja!!

slit og med det å være tørr i munnen,drikker mye veske og er avhengig av carmex lypsyl.....men blir dårlig når æ drikk vann,så det går mye i iste [;)]

"Godt" å se at det ikke er bare meg allfall.
Håper det går over fort til oss begge, for er ikke sååå hyggelig syns jeg[8D]

jeg er egentlig ikke den som er så veldig flink til å drikke vann, men nå har jeg bare drikki vann en stundt nå.. å er tør i munn ganske ofte slikt som du forteller[8D]

akkurat som pussepapir på tenne også.. uansett om jeg nesten akkurat har pussa tenna[8D]

men tenker det samme her også namnam vann.. ALDRI gjort det før[:-]hehe

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Usj,så ekkelt...
Nei,beklager.Ikke merket noe til sånt enda iallefall [:)]

jeg. er helt grusomt .står å snakker å plutselig er alt lim[:'(]

Jeg er veldig tørr i munnen! Særlig når jeg våkner om morgenen. Da har jeg sprukne lepper og helt sandpapir i munnen!

Nå begynner det å bli mange av oss gitt, *djitt* slitsomt for alle oss og jeg føler med dere[:'(]

jeg er veldig tørr i munnen når jeg våkner om morgen, både tørr og veldig tørst. jeg blir veldig fort tørr i munnen og tørst hele tia for å si det sånn. jeg drikker vann på flaske for jeg synes det smaker mye bedre. 

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Usj,så ekkelt...
Nei,beklager.Ikke merket noe til sånt enda iallefall [:)]

Jeg er også veldig tørr i munnen. Våker av det på natten også. Synes det hele minner veldig om det å være fyllesyk, både munntørrheten, uggenheten og apetitten. 

Eg og slite med tørr munn, og konstant tørst.
Heima går da mest i Cola Ligth, men på jobb e da ingenting så e bedre enn ISKALDT vatn [:)]

Back
Topp