Tørr hud?

Bipperiin

Glad i forumet
Etter jeg ble gravid har jeg hatt noen områder i ansiktet med tørr hud, slik at det faktisk flasser litt. Uansett hvor mye jeg smører, og tar omega 3, og drikker bra med vann. Og jeg som aldri har hatt tørr hud i det hele tatt, har aldri trengt å smøre meg noe sted:wideyed: Er dette en gravidting eller? Skulle nesten tro det var en form for eksem..

Jeg fikk plutselig veldig tørr hud i ansiktet når jeg ble gravid. Heller plaget med det motsatte til vanlig. En god og fet ansiktskrem gjør jobben nå [emoji1]

Jeg har også fått tørr hud i ansiktet,og på hendene.. Jeg smører med ansiktsolje fra Maria åkerberg hver kveld,den er god[emoji4][emoji1303]

Men jeg har flekker med tørr hud, er ikke det veldig rart? Jeg har også alltid hatt litt fet hud, derfor har ingen kremer vært nødvendig. Litt tørrere på hendene er jeg også ja!

Er dette pga graviditeten? Vil det gå seg til igjen etterpå mon tro? :rolleyes:

Det kan godt være graviditeten som gjør det. Hormoner i fri flyt og ubalanse og alt det der. Prøv en god krem eller ansiktsolje og se om det hjelper. Hvis ikke så hør med hudpleier eller lege. :)

Samme her og! Det eneste som hjelper her er å smøre på bittelitt krem for svært tørr hud ;)

Logobase sine fete kremer er gode og kjempe drøye. Ikke så dyre heller :) får kjøpt de på apoteket.

Enig, locobase kremene er veldig gode :) anbefaler de! brukte de til vanlig før jeg ble gravid, men jeg har gått motsatt vei, huden er mye mindre tørr nå :)

Jada, men kun om du er tørr nok da [emoji14] veeeldig drøye i bruk,så ikke klin på mye med en gang. Hadde skikkelig tørr hud i ansiktet i en periode og det hjalp skikkelig :)
Oki. Men er det en egen krem til ansikt, eller er de bare "allround "? :p

Back
Topp