Tørr dere

tante82/MAx6

Glad i forumet
å ha sex i begynnelsen av svangerskape?? Vet det ikke er farlig,men tør ikke ta sjansen på noe. Lysten har også kommet litt bort. Noen flere?

Jeg har verken lyst eller tørr, det virker veldig kjørt der nede, selv om det sikkert er det motsatte som er tilfelle[8|]

nei jeg tørr nok ikke helt enda trur jeg:P vil sikkert vente til jeg er 12 uker trur jeg:)

Jeg er jo litt engstelig, men er liksom ikke noe tema..når jeg ser hodeputen om kvelden så er jeg ute, hehe. Så det kommer vel når det kommer[;)]

Har og kommer helt sikker til å ha sex ja. Blir nok bare en light versjon da ;)

ha hatt oss fleire gang...
keffør sku man ikke ha sex??
eg tenk no sånn at hvis d går gærle så va d ikke meininga uannsett..
ha aldri hørt at d sku va farli, heller tvert imot :))

Hee, dette har jeg da aldri hørt noe om. Høres litt søkt ut, synes jeg. Er da absolutt ingen grunn til å ikke skulle tørre å ha sex, så vidt jeg ser det hvertfall.

Sex er ikke noe problem for meg før jeg begynner å bli virkelig stor. Da er det bare upraktisk og ubehagelig.

hvorfor ikke ha sex??
det var jo slik de ble til i utgangspunkte[;)]
sist gang mistet jeg lysten helt, men denne gangen derimot... [:D]
ser ikke helt hvorfor ikke man skal kunne ha det..

Tenker sånn jeg og. Når man har prøvd så lenge så tar man ikke sjanse på noe....

venter nok en god del uker her også. Dette er første mann og etter så lang prøving tør vi rett og slett ikke!!!

Jeg klarer faktisk ikke få meg til å ha sex enda jeg heller. Ikke fordi jeg ikke har lyst...bare fordi jeg er litt skremt. Men det kommer nok etterhvert [:D]

Back
Topp