tørr dere reise noe sted ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Dere som ikke har født enda? Lurte på og ta en svipp tur til danmark imorgen.. da går båten herifra 08.15 og vi er tilbake 16.30... tørr dere å dra noe sted ? eller er dere redd dere plutsleig skal føde? for man vett jo aldrig.. men jeg er himla rastløs å holder på og kjede meg ihjel :P haar jo endel vonde kynnere/mensmurring/tak , men utvikler seg aldrig videre virker det som. men er litt usikker på om jeg tørr.. for selvsakt skjer det sikkert noe om jeg reiser noe sted..hahaa.. så leser dere i onsdags avisen om ''kvinnen som fødte på danskeferja.'' haha neida men har veldig lyst å finne på noe med 3åringen . for det blir mye gåing rundt å kjede seg om dagene for han også. og han har lyst å kjøre den store båten sier han.. ;) er forresten 39 uker imorgen! skal dere / har dere reist noe sted ?

Skjønner deg godt, men jeg ville ikke lagt ut på den turen pga at du er låst fast på en måte. Er det ikke noe annet dere kan finne på, slik at veien ikke skal være så lang/vanskelig om noe skjer?

Jeg klarer ikke tanken på å føde uten alt som finnes av smertestillende tilgjengelig samt litt til Så jeg ville holdt meg hjemme

:):D

Synes ikke det er noe galt i å reise, bare du forsikrer deg om at det er et sykehus rett i nærheten. En ferjetur hadde jeg nok ikke begitt meg ut på :p men en kjøretur eller noe lignende hadde jeg nok gjort! :) Nå skal jeg føde på Ahus, så jeg vil jo helst være i nærheten av det i tilfelle det skjer noe nå snart, men ikke alle føler at de MÅ føde på det sykehuset de tilhører :)

Ta med papirer hvertfall

Back
Topp