tørketrommel...?

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
Jeg bruker trommelen til håndduker og sengklea.
Hadde ikke villet vært foruten...Har min oppå vaskemaskina.

¤Sunshine¤ skrev:
  dere som har tørketrommel...bruker dere den mye? 

kan man plassere den oppå vaskemaskinen?  og sikre det på noe måte..?

er over 30 år, og har aldri hatt tørketrommel..men lurer på om jeg skal unne meg den luksusen ..    er klærene helt tørre når de er tromlet?

Brukes ukentlig til sengetøy og håndkler. Eller andre klær som må være tørre samme dag.

Vår står oppå vaskemaskinen i en ramme som er skrudd fast i vaskemaskinen. Mannen turde ikke å bare sette den oppå, selv om mange gjør det.

På vår, en relativt nyt Bosch- kan en stille inn hvor tørt tøyet skal være. bruker som regel ekstra tørt og legger sammen og rett i skap. Klærne blir nydelig myke av det. Men brukes ikke på vanlige klær, et par ganger ungenes klær om jeg henger litt etter med vaskingen eller vi har vært på ferie...

Angående det at det er dyrt å bruke. Vi har beste energiklasse på vår, kosta rett nok 9000. men da regna mannen ut at det koster 2 kroner å bruke den på en vask.

jeg er forsiktig med å bruke tørketrommel på enkelte klær, for de kan krympe.

men samtidlig har jeg dyr i huset, så tørketrommel er gull verd for å få unna alt av hår!!
Jeg har sett mange som setter tørketrommelen oppå vaskemaskinen.

Jeg har trommelen oppå vaskemaskinen og det går helt fint:-) Bruker den til sengeklær,håndklær og bodyer til snuppene viss det står at de tåler det,blir så deilige og myke:-)

Fikk trommel tidligere i år, etter 2.5 år uten, jeg savner nesten den tiden. 

Jeg tørker det meste i den :-)

Vi har tørketrommel ja, og den står oppå vaskemaskinen uten noen form for sikring. Jeg bruker den til sengklær, håndklær og mannens jobbklær. Setter på "skaptørt" så det er tørt når det er ferdig. 

da blir det tørketrommel hvis det er mer penger på slutten av mnd.  plasseres oppå vaskemaskin.  kjempepraktisk!!

I vinter dro sambo ut og kjøpte en tørketrommel til meg. Og skjønner virkelig ikke hvordan jeg har kunnet være uten den i 5 årDen er verdt sin vekt i gull her i huset skal jeg si degemoticon  Tørker alt i den bortsett fra ull, selvom jeg har ullprogram. Også yttertøy henger jeg opp!

mammatil2prinsesser skrev:
I vinter dro sambo ut og kjøpte en tørketrommel til meg. Og skjønner virkelig ikke hvordan jeg har kunnet være uten den i 5 årDen er verdt sin vekt i gull her i huset skal jeg si degemoticon  Tørker alt i den bortsett fra ull, selvom jeg har ullprogram. Også yttertøy henger jeg opp!

det høres supert ut!!  gleder meg. har alltid tenkt at tøretrommel trenger jeg ikke, men med to aktive barn og mye klesvask...   jaa

Vi har tørketrommel oppå vaskemaskinen, noe som går helt fint. Jeg tørker det meste i den, ettersom vi har dårlig plass til tørkestativ.

Vi fikk oss tørketrommel rett før guttungen ble født. Ville han skulle ha myke og gode håndklær:) Ene og alene den grunnen til det da vi hadde greid oss uten i 4 år.
Bruker den ikke mye, men til håndklær og sengetøy. Veldig greit å slippe å henge opp sengklærne da, så det er absolutt et pluss. Også at håndklærna og klutene blir så myke:)

Jeg bruker som regel programmet skaptørt +. Så da er det bare til å legge rett på plass.
Vår står ved siden av vaskemaskinen, men kunne nok hatt den oppå. Vå står helt i ro, beveger seg ikke sånn som vaskemaskinen gjør;) Den kan jo flytte seg flere centimeter på en vask;)

kan ikke leve uten!!!!!!!!!!!!!!!! her går det meste i tørketrommelen....90 graders vaske, 60 grader vaske, og 40 grader vask...det eneste som ikke havner der er mine klær ( de 'finere') og ull....men de har trørketrommler som man kan tørke ull i også. min stopper når klærne er tørre.
alle barna sine klær går i trommelen...ikke merket at de har krympet.

Jeg tror absolutt at tørketrommel er godt å ha! Vi har ikke valgt å investere i det ennå, men så fort nestemann melder sin ankomst tror jeg behovet er der. Da skal vi ha trommelen oppå vaskemaskina Kommer til å trommle håndkler, laken, sengetøy mest, da jeg er bekymra for slitasje og krymping.

Back
Topp