Tørketrommel - hvilken?

*FruM*

Elsker forumet
Vi skal endelig investere i tørketrommel nå og lurer derfor på hvilken vi skal velge?

Eneste jeg vet er at vi skal ha kondens, og trenger nå anbefalinger.
Kom gjerne med tips - og send gjerne med linker!

Vil ha en som rommer en del, fordi vi (etterhvert) skal ha en bedre og større vaskemaskin.

Også lurer jeg på om noen har erfaring med whiteaway? Å bestille der? Er det anbefalt? Eller best å kjøpe i butikk?

sånn for strømregningen sin del så ville jeg ha valgt en med varmepumpeteknologi. er mange kupp på januarsalget så kanskje dere er heldig og finner en der. var ikke billig på whiteaway hvertfall. tørketrommelen jeg har koster 1100 kr mere der enn jeg betalte for den hos euronics.

Se på komplett.no. de leverer på døra, evt kan man hente i sandefjord :)

Varmepumpe teknologien er helt ny, og er ett dårlig kjøp!!

Den tørker bra, bruker luft ol, men filteret inni maskinen (som du ikke kan åpne, men en servicemann må åpne) tetter seg fort, og det er vanskelig å komme til og tar lang tid å rense. Så da må du evt belage deg på å være villig til å betale for en dyr service...

Kjøp en som er klasse A, AA, AA+ el da de bruker minst strøm. c, d,e osv er veldig dårlig valg! Suger strøm!
Kjøp ett kjent merke, ikke candy ol billig merker.

Har en med varmepumpeteknologi og den har ikke invendig filter, har deriomot to andre filtere, men de er lett å komme til. Har ikke hatt den så lenge, så kan ikke komme med noen anbefalinger riktig enda.

sånn for strømregningen sin del så ville jeg ha valgt en med varmepumpeteknologi. er mange kupp på januarsalget så kanskje dere er heldig og finner en der. var ikke billig på whiteaway hvertfall. tørketrommelen jeg har koster 1100 kr mere der enn jeg betalte for den hos euronics.

akkura det jeg skulle skrive. vi har med varmepumpeteknologi, og merker ikke mye på strømregningen at vi bruker den hver dag. (vi har en som tisser seg ut hver natt)

Se på komplett.no. de leverer på døra, evt kan man hente i sandefjord :)

Varmepumpe teknologien er helt ny, og er ett dårlig kjøp!!

Den tørker bra, bruker luft ol, men filteret inni maskinen (som du ikke kan åpne, men en servicemann må åpne) tetter seg fort, og det er vanskelig å komme til og tar lang tid å rense. Så da må du evt belage deg på å være villig til å betale for en dyr service...

Kjøp en som er klasse A, AA, AA+ el da de bruker minst strøm. c, d,e osv er veldig dårlig valg! Suger strøm!
Kjøp ett kjent merke, ikke candy ol billig merker.

vår bruker varmepumpeteknologi, og har 3 filter (fordelt både inni og utenpå) som vi selv kan åpne og rengjøre.
ingen man trenger service til.

vår var heller ikke blandt de dyreste, og bruker LITE strøm =)

Takk for svar!

Har fått et par tips på den du tipset om Lykkepjuska.
Ser den rommer 6 kilo, "holder" det? :)

Klarer ikke helt tenke meg hvor mye det er?

Vi har også Miele, og er veldig fornøyd. Har skånetrommel, slik at klærne ikke skal bli så slitt. Og genialt at den tilpasser tørketiden etter hvor mye klær det er og stopper når de er tørr. Vi har på 6 kg, og vår er mere enn stor nok.
Vi har hatt den i 2, 5 år. Ikke misfornøyd en dag.

Vi har Miele og er kjempe fornøyd,har hatt andre før,men de var langt fra samme kvalitet...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nå har vi bestemt oss for Miele... Trur jeg :P Vi har og bestemt oss for å bytte ut den 20 år gamle vaskemaskinen med en ny samtidig! Så imorgen skal det handles... Nå må vi bare finne ut HVILKEN. Er jo sykt mange typer... Bah!

Da har jeg akkurat vært å handlet meg to Mielemaskin på januarsalg. Sparte 3000,- pr maskin!

Kjøpte vaskemaskin og tørketrommel med 8 kg kapasitet på expert! :)

Back
Topp