Tørketrommel eller ikke....?

Vi har kjøpt nå som vi venter vår første. Vi må tørke klær på badet, greit å minimere det med en tørketrommel :)
 
Da ble det tørketrommel! Kjøpte en på Elkjøp som var på tilbud. :) Tusen takk for alle innspill! Det hjalp masse!
Tenker at det blir mye tid spart, og at jeg slipper at tøyet hoper seg opp i påvente av plass på stativet! Og så blir det mindre fukt i leiligheten! Tror det blir bra dette her!
grattis! Du vil nok ikke angre! ;)
 
Da ble det tørketrommel! Kjøpte en på Elkjøp som var på tilbud. :) Tusen takk for alle innspill! Det hjalp masse!
Tenker at det blir mye tid spart, og at jeg slipper at tøyet hoper seg opp i påvente av plass på stativet! Og så blir det mindre fukt i leiligheten! Tror det blir bra dette her!
Gratulerer med kjøpet, du kommer ikke til å angre :)
 
Bare vær obs på at baby klær kan krympe! Mini brukte str 50 helt til vi vasket klærne og tørket de i trommel, da brukte han plutselig str 56 i stedet :p
 
har fått to barn uten tørketrommel, savna det! hadde ogsp brønnvann, det er hardt så klærne ble harde, uansett skyllemiddel.
pluss 1 år uten vaskemaskin, da hadde jeg mye muskler i armene haha
 
Er avhengig av tørketrommel eller tørkerom. Vi er for mange til å henge opp klærne i stue eller soverom.
 
Back
Topp