Tørketromler dere babyklær?

Nukis

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Marsboerne2017
August 2018
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Har nå tatt frem babyklærne etter forrige mann. Husket jeg hang opp alle babyklærne selv om jeg hadde tørketrommel når jeg fikk første. Men at jeg etterhvert tørketromlet mer og mer. Synes klærne blir så stive og harde når man henger de opp, selv med tøymyker/skyllemiddel... så nå hang jeg opp kun litt - og hev resten i tørketromlen.. kan jo risikere at alle str 50 blir nærmere str 44, men... det er jo klær som er vasket mange ganger før. Er som regel mer påpasselig om det er helt nye klær
 
Jeg tørketromler rubbel og bit. Det som ikke tåler 60 graders vask (hvis det er bæsj på) og tørketrommel, forsvinner fra garderoben... ull er selvsagt unntatt. Størrelsen på plagget ser jeg sjelden på, for på et tidspunkt tror jeg vi hadde i bruk plagg fra str 62 til 92 samtidig.
 
Har bare et lite tørkestativ, så ja, kommer til å tørketromle alt bortsett fra ull.
 
Har ikke hjemme, men bruker her på sykehuset :)
 
Tørketromler bare håndklær, sokker å truser [emoji85] synes så mye av den deilige nyvaska lukten forsvinner når jeg tromler :/
 
Så bra at dere tromler! Jeg har ikke turt siden det står på plaggene jeg har at det ikke går. Synes de ble så stive selv med tøymykner. Så da skal jeg tromle det fremover :)
 
Vi har ikke tørketrommel [emoji85]
 
Jeg har ikke tenkt å gjøre det denne gangen. Synes klærne krymper av det :/
 
Jeg tromler mye; noen ganger alt. Som regel fordeler jeg litt etter type plagg.
 
Jeg tørketrommler alt som ikke er ull. Har tørketrommlet ull også, gjekk ikke så bra..
 
Jeg tromler ikke størrelse 50, da blir det for smått før fødsel:D
 
Alt untatt ull blir vasket på 60 grader og tørketromlet, selv om det står på plaggene at det ikke skal gjøres. Mtp hvor mye vask det kommer til å bli så krever jeg at klærne skal tåle det, ellers havner de i søpla:D
 
Tørketromler bare håndklær, sokker å truser [emoji85] synes så mye av den deilige nyvaska lukten forsvinner når jeg tromler :/
Enig! Samme her. :)
 
Back
Topp