Tørkestativ for småbarns familie

Brunette87

Forelsket i forumet
Noen som har tips til tørkestativ for småbarns familie som vasker mye klær? Tenker da på tørkestativ som ikke knekker etter kort tid. Som tåler mye klesvask. Vi har bytta tørkestativ x antall ganger. Lei av at stativene knekker i 2.
 
  • Liker
Reactions: HCS
Vi har to vanlige tørkestativ, det ene er arvegods etter morfaren min og er sikkert 20 år gammelt. Bruker i tillegg sånne blekkspruter fra IKEA til sokker, truser og andre småting. Har til nå ikke opplevd at noen av tørkestativene blir ødelagt, men prøver å ikke overbelaste dem. Vi har ikke tørketrommel så vil si de stativene får kjørt seg :p

https://www.jernia.no/hjem-og-hage/...R2o7rdUDAHuryidGCCDFNccNerUpGYYkaAvKJEALw_wcB
 
Har aldri opplevd at et tørkestativ knekker. Må være dårlig kvalitet på akkurat de du har hatt, eller at du kanskje drar/henger for mye på de når du tar av og på tøy? Tørker du utendørs eller har dårlig tørkeforhold, så det er mye luftfktighet og at tørkestativene dine ruster, kanskje? Isåfall vil de jo knekke fort. Jeg har hatt mitt tørkestativ i sikkert 10 år nå, kjøpte det på clas ohlson. Det er litt større enn andre tørkestativ jeg har sett, så det er j o kjekt. I tillegg har vi tørkesnorer som henger i taket, og jeg må bruke både de i taket + tørskestativet + slike blekkspruter med klyper på for å få plass til alt. Men vi har en gigantisk maskin som tar 9 kg, så når jeg først vasker klær, prøver jeg å fylle opp maskina, og da blir det mye å henge opp! I tillegg har vi sånn stativ (fra ikea tror jeg?) som henger ute under tak. Heises opp i takeet og kan heises ned også. Utendørs tørking er digg, særlig til sengetøy og annet stort.
 
Back
Topp