Tørke klær

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hvordan tørker du klær?
Leste ett sted at det ikke er bra å tørke klær i oppholdsrom ????

Vaskerom, tørketrommel og ute på verandaen. Tørker klær ute helt til det er minusgrader hele dagen. Sokker og andre småting henger jeg ofte opp på en "tørkeuro" i dusjen.

Tørker klær i en egen bod i leiligheten der det kun er fryseboks og noen hyller. Fungerer ypperlig og får den fuktige luften ut av leilighetens oppholdsrom. Har uansett et balansert ventilasjonsanlegg i boligen vår som gjør at luften hjemme heller er tørr enn for fuktig.

Har ett tørkerom i kjelleren...sambo bygde ett lite isolert rom i kjelleren, med lufteluke, varmeovn og luftavfukter :) Helt genialt...slipper å ha stua full av klær :) På sommeren tørkes mye ute. Har også tørketrommel som brukes en del.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tørker på badet nå når det ikke er tørkevær ute.

Alltid tørket i stua - ikke plass noe annet sted, så hva gjør man da?

Tørker ute når været tillater det. Ellers blir det innendørs, bruker tørketrommel minimalt.
Har balansert ventilasjonsanlegg i huset, så merker ikke noe til fukt :)

Har tørketrommel og tørkesnor på vaskerommet.

På soverommet mitt.. Sikkert ikke lurt, men har ikke noe annet sted å tørke det. Vil ikke tørke det i stua, og badet er for lite. :P Rommet til lille er uaktuelt, og det er vell egentlig kjøkkenet og gangen også.

Helst ute, på vaskerommet eller stua når det ikke kan stå ute.

Ute, på badet oppe eller helst ute når det er vær:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

VI har tørket i stua og gang, der vi hadde plass. Jeg er såå glad for at vi nå har eget vaskerom hvor jeg kan tørke klær hvis jeg ikke tørker ute, så jeg slipper å se på den klesvasken hele tiden. :p

Tørketrommel. Av og til på stativ ute (ullklær og slikt).

Noe tørkes i trommel, resten henges ut eller på en tørkesnor i karnappen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tørker ute så lenge det går og ellers i gangen. Men vi har ventilasjons annlegg som hele tiden bytter ut deler av lufta, så da gjør det ikke noe å tørke vaska inne. :)

Tørker ute når været tillater det (bor rett utenfor Bergen, så blir ikke så ofte :p )
Ellers tørker jeg på badet

Törker ute så länge det går ellers stuen.. Torktumlare bruket eg till sockar og
Håndklär..da försvinner ikkje sockarna och håndklärna blir så myke..

Back
Topp