Tør ikke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Sto på apoteket, sku kjøpe digital test, men turde ikke. Tok en vanlig i stede, og den ble kjempe sterk og fin. Myyye sterkere enn sist når d ikke gikk. Vet at tar eg en digital og ukene ikke stemmer,da blir eg deppa. For d stemte jo ikke sist heller. Så får bare vente til ul nå, og prøve ikke tenke mer på d. :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Sto på apoteket, sku kjøpe digital test, men turde ikke. Tok en vanlig i stede, og den ble kjempe sterk og fin. Myyye sterkere enn sist når d ikke gikk. Vet at tar eg en digital og ukene ikke stemmer,da blir eg deppa. For d stemte jo ikke sist heller. Så får bare vente til ul nå, og prøve ikke tenke mer på d. :-P

Du kan også bare kjøpe en digital uten uke indikator.
Det med ukene som kommer opp på disse testene skal du ta med en liten klype salt.
De baserer seg hva en kvinne gjennomsnittlig har av hCG i de forskjellige ukene, men variansen er veldig stor slik at det ikke nødvendigvis stemmer

Sent from my iPad using BV Forum

Du kan også bare kjøpe en digital uten uke indikator.
Det med ukene som kommer opp på disse testene skal du ta med en liten klype salt.
De baserer seg hva en kvinne gjennomsnittlig har av hCG i de forskjellige ukene, men variansen er veldig stor slik at det ikke nødvendigvis stemmer

Sent from my iPad using BV Forum
Ja,lurte litt på d. Men fant ut at nei, de andre blir jo positiv også, så får stole på d ;-)

Først: Gratulerer så mye! Jeg er også veldig nysgjerrig på hvor langt jeg egentlig er på vei, er veldig usikker på syklusen.. Jeg tok en sånn billigstrimmel.

Jeg vet vel ganske bra hvor langt jeg er.... Det visste jeg sist også, men da stemte ikke ukene på den digitale. fikk 1-2 når jeg var 6 uker, og det var d jo en grunn til, så er redd jeg hadde blitt alt for stressa hvis d ble feil nå også.. :p så prøver bevare roen til 12.august :P

Like greit å droppe ukeindikator. Jeg fikk 2-3 da jeg var 5+1, så da skulle jeg vel egentlig hatt 3+, men alt er nå ok inni magen og jeg er akkurat så langt på vei som jeg hadde regnet ut. :) Ikke at det spriket så veldig da, siden jeg bare var 5+1, men.. :)

Back
Topp