Tør ikke teste :(

ivflinn

Glad i forumet
Tør ikke teste for jeg er såååå redd for negativt svar... Er på rugedag 11 idag med en blasto så vet at svaret kommer til å ligge foran meg om jeg tester... Men er vel bare å utsette d.. Må jo teste til slutt!! Åhh.. Ikke ett eneste lite symptom slik jeg har hatt når d klaffet før... D var dagens sutreinnlegg! Blitt tante idag da så noen får d jo til:)

Tør ikke teste for jeg er såååå redd for negativt svar... Er på rugedag 11 idag med en blasto så vet at svaret kommer til å ligge foran meg om jeg tester... Men er vel bare å utsette d.. Må jo teste til slutt!! Åhh.. Ikke ett eneste lite symptom slik jeg har hatt når d klaffet før... D var dagens sutreinnlegg! Blitt tante idag da så noen får d jo til:)

Skjønner deg jeg veldig godt jeg. Det er like skummelt hver gang. Nå som du er på Rugedag 11, så vil du få svar på en test. Om det er en trøst, så har jeg aldri hatt store symptomer med noen av mine. Siste mann, så hadde jeg ingen symptomer i hele tatt. Kom nå ut ei jente som er 10 år nå, så enn må ikke ha det. :) Har ikke stort symptomer nå heller. Drømmer villt, metallsmak som kommer og går og litt mensen smerter av og til.

Ønsker deg masse lykke til. Skal krysse det jeg har for deg. Klem

Uff ikke noen god følelse :-( d kan jo allikevel være noe da, ingen svangerskap er like, med knotten vi har hadde jeg ingen symptomer før jeg var i uke 5-6, men testa positivt på rugedag 11 inkl innsettdagen allikevel :-) men man kjenner sin egen kropp best selv :-) gratulerer som tante, det var ihvertfall kjempekoselig :-) hadde du flere på frys nå, el må du ha hele runden hvis det skulle gå galt? Jg ville nå tatt en test jg, så vet du, skulle den være negativ så kan vi bruke tida på å forberede deg på neste rugeperiode :-)

Bare test. Bli ferdig med det:) Kanskje du blir positivt overrasket? Hvis ikke, så prøver du igjen! :):)❤❤

Huff, jeg skjønner deg utrolig godt! Testing er grusomt synes jeg:-( håper for deg.

Uff ikke noen god følelse :-( d kan jo allikevel være noe da, ingen svangerskap er like, med knotten vi har hadde jeg ingen symptomer før jeg var i uke 5-6, men testa positivt på rugedag 11 inkl innsettdagen allikevel :-) men man kjenner sin egen kropp best selv :-) gratulerer som tante, det var ihvertfall kjempekoselig :-) hadde du flere på frys nå, el må du ha hele runden hvis det skulle gå galt? Jg ville nå tatt en test jg, så vet du, skulle den være negativ så kan vi bruke tida på å forberede deg på neste rugeperiode :-)
Takk for d:) Så søt lita pie fikk de:)
Takk for støttende ord:) har jo selvsagt et lite håp... Men vi får se.. Tenker å teste på lørdag;)
Vi har et 2dagers egg igjen i frysern, men jeg vet ikke om jeg tør å belage meg på kun d i mars, og så blir d ikke noe av og må vente enda lenger på nytt uttak.. Så om d ikke blir nå så blir d ny egguthenting med kort regime på privat klinikk istedet! Da får jeg forhåpentligvis satt inn før påske og kanskje får noen i frysern..

Takk alle sammen! Altfor spennende dager ja... Men sånn er denne prosessen!! Håper alle lykkeønskningene slår inn;)

Masse lykke til!

Enig med de som sier at test er noe herk. Uansett hvor mye man prøver å ikek ha for mye forhåpninger, så har man jo innerst inne det. Håper på positiv test for deg i dag!!!

ImageUploadedByBV Forum1422711198.706550.jpg

Back
Topp