tør ikke juble? (bilde)

itsbabytime

førstegangsprøver
hei! hadde ikm 20/04 og har testet pos siste 5 dager. siden jeg har hatt kjemisk sist og en sa bak meg er jeg så redd for å glede meg. beregning viser at jeg er 4+2 og termin 28desember...

har enda ikke testet med en digital.. kun BT. bør jeg vente en uke før jeg tester med cb?

på bildet er den øverste testen den jeg tok i dag (5 min ) den under er fra i går ettermiddag..


ImageUploadedByBV Forum1366600286.560057.jpg

uff er så redd og frustrert! tør ikke å få lysere tester som så skal bli blendahvite... og tanken på å miste i en sa er grusom..
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1366600264.121416.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1366600264.121416.jpg
    190,3 KB · Visninger: 65
Sånn var mine tester også den første dagen jeg testet :) Jeg tok en digital dagen etterpå som viste gravid :D *Hvisker gratulerer til deg *
 
Er nok bare svak for at det er tidlig, krysser fingrene for at det går bra denne gangen :)
Gratulerer så mye :)
 
så hyggelig at dere ser streken og at flere har opplevd det samme! Takk for svar.

Satser på at jeg ikke spotter / blør - tror jeg allikevel skal høre med legen om å få ta blodprøve. Å se hcg stigning vil være en lettelse..
 
Mine også var svake sist jeg var gravid, og det enda i missed abortion. Derfor var hjem helt sikker på at det samme hadde skjedd denne gangen også, da jeg kun fikk svake positive tester. urinprøve på legesenteret var til ogmed negativ 4+2. Sjekka derfor hcg-stigning med blodprøve, og denne var helt normal. Er nå 10 uker på vei og sniktitta på en sprellende liten tass på ultralyd i helga :) Lykke til, og prøv å ikke bekymre deg! :)
 
Så herlig at du delte det Lumbago! Gratulerer så mye, det skal nok gå bra ! Må ha vært en herlig følelse!!
Tenker jeg skal be om å få sjekket hcg stigning selv..så slipper jeg å uroe meg sånn..

Mine også var svake sist jeg var gravid, og det enda i missed abortion. Derfor var hjem helt sikker på at det samme hadde skjedd denne gangen også, da jeg kun fikk svake positive tester. urinprøve på legesenteret var til ogmed negativ 4+2. Sjekka derfor hcg-stigning med blodprøve, og denne var helt normal. Er nå 10 uker på vei og sniktitta på en sprellende liten tass på ultralyd i helga :) Lykke til, og prøv å ikke bekymre deg! :)
 
Så herlig at du delte det Lumbago! Gratulerer så mye, det skal nok gå bra ! Må ha vært en herlig følelse!!
Tenker jeg skal be om å få sjekket hcg stigning selv..så slipper jeg å uroe meg sånn..

Ja, gjør det :) Å miste setter sine spor, man blir livredd for å ta gleder på forskudd. Skal liksom ikke gå i den "fella" en gang til! Jeg har helt frem til nå tolket alt og ingenting i negativ retning, og hatt de svake positive testene i bakhodet. Dette til tross for hcg-stigningen. Skikkelig dumt å bruke så mye tid på bekymring, men NÅ skal jeg begynne å glede meg! Ikke bruk like lang tid på det du ;)
 
Back
Topp