Solblom
Glad i forumet
Så godt Da kan vi være en trøst for hverandre, hehe Så unner jeg dem som har sex både titt og ofte alt godt ;-)Det er en trøst ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt Da kan vi være en trøst for hverandre, hehe Så unner jeg dem som har sex både titt og ofte alt godt ;-)Det er en trøst ♡
Kjedelig når det er sånn, selv om det skal være helt ufarlig... Derfor er jeg heller avholdende, orker ikke den påkjenningen som blod eller brunlig utflod skaper...Manna oss opp og hadde sex fredag... Resulterte i blod på papiret dagen etter. Er så kjipt... :-(
Huff blir helt skjelven hver gang det er rødt på papiret :-/Kjedelig når det er sånn, selv om det skal være helt ufarlig... Derfor er jeg heller avholdende, orker ikke den påkjenningen som blod eller brunlig utflod skaper...
Ooh!! Det er lenge siden vi har fått til, her er hverdagen med guttene litt for travel til så mye kos ;-)Vi har sex omentrent hver dag, og har ikke merket noe forandringer eller ubehag er i uke 8+6.
Det blir nok neppe sex hver dag når babyen kommer til verden må bare nyte det mens vi enda kanOoh!! Det er lenge siden vi har fått til, her er hverdagen med guttene litt for travel til så mye kos ;-)
Ja, det må dere ;-)Det blir nok neppe sex hver dag når babyen kommer til verden må bare nyte det mens vi enda kan
Been there! Føler med deg! Håper det går fort over!Har hyperemesis så sex er helt uaktuelt så vidt han får være nær meg føler meg helt elendig form.