Tør ikke ha sex

Vi har veldig lite sex for tiden. Gubben har hostet og harket i over ei uke, så han er temmelig sliten på grunn av det - da orker ikke jeg heller :p
Jeg har hatt små blødninger etter sex, minimalt for å si det sånn

Manna oss opp og hadde sex fredag... Resulterte i blod på papiret dagen etter. Er så kjipt... :-(

Jeg hadde litt lyse rosa på papiret sist uke etter sex. Men har hatt sex flere ganger etter det uten noe blødninger. Skjønner at folk er redd for slikt, men vist man går å engster seg hele tiden og er redd for alt som kan gå gale blir svangerskapet bare stress og det er heller ikke bra. Tro meg eg har mistet mange ganger, sist i fjord sommer i uke 14 så vet alt om frykt osv. Denne gangen tenker eg bare at eg er gravid og nyter det og gleder meg til nurket kommer.

Hadde kun en gang forrige svangerskap hvor det kom blod på papiret etter sex. Så heldigvis ikke så vanlig

Har hyperemesis så sex er helt uaktuelt så vidt han får være nær meg føler meg helt elendig form.

Her har jeg ikke turt enda, men må vel snart bare kaste meg ut i det, før jeg går opp i liminga :o Samboer blir vel neppe lei seg for det, han er vel smålei blue balls :p

Jeg tror jeg merker på mannen at han er litt redd/usikker når det kommer til sex nå faktisk... vi er ikke mange dagene unna uke 12 - da skal vi ha ny tul. Jeg håoer og tror at alt er i orden, samtidig holder jeg pusten og er livredd for at barnet ikke lever i magen..

Back
Topp