Tør dere se denne filmen *link*

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Ser utrolig skummel ut [:-]
Paranormal Activity: http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074

ikke hvis hele filmen er sånn hjemme-filma-film.... det gidder jeg ikke se på!

men hvis den er sikkelig filma, så ser den jo kul ut da!

å fy faen!! Nå bruker jeg stygge ord altså! DETTA så jaggu skummelt ut! (det skal sies at jeg er litt pinglete når det kommer til sånne ting)

ORIGINAL: marne_katt

å fy faen!! Nå bruker jeg stygge ord altså! DETTA så jaggu skummelt ut! (det skal sies at jeg er litt pinglete når det kommer til sånne ting)

tørr ikke se på linken engang jeg[8|]

Aldri i verden!! Kommer ikke til å sove på ukesvis! Så 10 sek- ble nesten litt skremt av det....
Pingle når det gjelder slikt [&:][:D]

Minnet litt om "the exorcist"- og den synes jeg er skikkelig ekkel[&:] Elsket sånne filmer da jeg var yngre, men nå er jeg livredd i lang tid etterpå[8D]

Ææ, tør ikke se på linken en gang, hva er det? [8D]

tør ikke se på linken engang..[&o] kommer ikke til å sove på en måned og jeg blir sikkert paranoid.[:-][8D]

SKAL se den [:D]
Elsker sånne filmer, men så skal det sies at jeg holder på å pisse på meg hver gang det knirker i huset, eller bikkja rører på seg etterpå da [&:]

ORIGINAL: Lykkepus

SKAL se den [:D]
Elsker sånne filmer, men så skal det sies at jeg holder på å pisse på meg hver gang det knirker i huset, eller bikkja rører på seg etterpå da [&:]

Sånn e eg og

ORIGINAL: immortelle

Jeg har et stort dilemma med sånne filmer. Jeg elsker å se på det...men blir LIVREDD åsså...fordi jeg er så overtroisk[8D]

Så jeg vet ikke helt om jeg tør..

Litt enig med detta.. Har VELDIG lyst til å se den.. Men redd for at jeg ikke får sove på lenge[8D] Jeg elsker jo alt som har med det spirituelle å gjøre[:)]

Jeg har et stort dilemma med sånne filmer. Jeg elsker å se på det...men blir LIVREDD åsså...fordi jeg er så overtroisk[8D]

Jeg vil ikke se......

åh men er litt nysgjerrig og da [&:]

Eg og[:)]
ORIGINAL: Smiley87

Litt enig med detta.. Har VELDIG lyst til å se den.. Men redd for at jeg ikke får sove på lenge[8D] Jeg elsker jo alt som har med det spirituelle å gjøre[:)]

Back
Topp