Tbg-22
Andre møte med forumet
spennende nærmer seg med stormskritt nå din førstefødte eller?
Det nærmer seg hele tiden! veldig spennende Gleder meg enormt mye! Ja, er min første du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
spennende nærmer seg med stormskritt nå din førstefødte eller?
Det nærmer seg hele tiden! veldig spennende Gleder meg enormt mye! Ja, er min første du da?
Ja er min første
Jeg var sykmeldt noen uker pga kvalme, men ellers ingenting Hva med deg?Koselig! Har du hatt et greit svangerskap hittil eller har du vært mye dårlig?
Jeg var sykmeldt noen uker pga kvalme, men ellers ingenting Hva med deg?
jeg er også fra Tønsberg, og bor midt i sentrum eg åååååå
Koselig! Hvor langt er du på vei?
Moro da! Tiden går fort syns jeg Hvor gammel er du? og er det første barnet?Jeg er 20 uker påvei. Halvveis
Nyinnflyttet, Tønsberg Nedre Råel her. 30 uker på vei, venter en gutt i juli!
Okai moro! Jeg flyttet til Tønsberg i august så har ikke bodd her så lenge selv Ja, veldig spennende tider!
Hvor flyttet du fra? Kjenner ingen i Tønsberg, men min samboer er fra Bærum, så han ønsket å være litt "midt i mellom" hvis vi skulle flytte til Vestfoldtraktene
Morsomt, hvor på Ringshaug bor du og når har du termin? Kanskje vi møtes i barselgruppe vi da, hvis du har tenkt til å være med på det
Jeg har termin 28 juli bodde rett ved bakeren, og har bodd der hele livet du da? Har flyttet til re nå så får varsel gruppe der "/
Jeg har vokst opp i Ekelyveien, men bor nå i Rønninglia
Åja når har du termin og hvor gammel er du ?