Tønsberg

spennende:) nærmer seg med stormskritt nå :) din førstefødte eller?

Det nærmer seg hele tiden! veldig spennende :D Gleder meg enormt mye! Ja, er min første :) du da?
 
Koselig! :) Har du hatt et greit svangerskap hittil eller har du vært mye dårlig?
Jeg var sykmeldt noen uker pga kvalme, men ellers ingenting :) Hva med deg?
 
Jeg var sykmeldt noen uker pga kvalme, men ellers ingenting :) Hva med deg?

Det er bra :) Har vært veldig heldig selv. Hadde mye kvalme over noen uker og var litt sykemeldt selv ellers har jeg ikke hatt noen store plager så er veldig takknemlig for det :)
 
Er fra Sandefjord, men bodd i Oslo siden 2004, og flyttet til Tønsberg i juli i fjor. Ja det er første! :) Spennende tider fremover!
 
Okai :) moro! Jeg flyttet til Tønsberg i august så har ikke bodd her så lenge selv :) Ja, veldig spennende tider!
 
Okai :) moro! Jeg flyttet til Tønsberg i august så har ikke bodd her så lenge selv :) Ja, veldig spennende tider!

Hvor flyttet du fra? Kjenner ingen i Tønsberg, men min samboer er fra Bærum, så han ønsket å være litt "midt i mellom" hvis vi skulle flytte til Vestfoldtraktene ;)
 
Hvor flyttet du fra? Kjenner ingen i Tønsberg, men min samboer er fra Bærum, så han ønsket å være litt "midt i mellom" hvis vi skulle flytte til Vestfoldtraktene ;)

Jeg flyttet fra Kongsberg. Kjenner noen, men ikke så mange i Tønsberg selv så derfor jeg prøver å komme i kontakt med andre her :) skjønner! Samboeren min er herfra og han jobbet i Horten så da endte jeg opp med å flytte hit ;)
 
hey! jeg flytter fra tyskland til tønsberg og håper å møter nye mennesker! jeg forstatt lærer språket ^^ jeg har alrede en gutt 7m! :)
 
Morsomt, hvor på Ringshaug bor du og når har du termin? Kanskje vi møtes i barselgruppe vi da, hvis du har tenkt til å være med på det :)

Jeg har termin 28 juli :) bodde rett ved bakeren, og har bodd der hele livet :) du da? Har flyttet til re nå så får varsel gruppe der "/
 
Jeg har termin 28 juli :) bodde rett ved bakeren, og har bodd der hele livet :) du da? Har flyttet til re nå så får varsel gruppe der "/

Jeg har vokst opp i Ekelyveien, men bor nå i Rønninglia :)
 
Back
Topp