Tønsberg/Sandefjord

Babels og liten og stor ligger de i nærheten av liten i nedre langgate?
kan jo avtales og møtes på torvet eller andre steder det er lett og finne frem til.
Godt tips til parkering er oppe i byen er det alltid plass ved kirkegården(passer ikke så bra om man har bekkenløsning, må da gå ned til byen) i byen er det fint på andre siden av gaten fra Synsam.
eller nede ved Mc Donalds, der er det både europark og en billigere.
Når til uken passer det for dere andre?
og når på dagen? jeg har ei tulle i barnehagen, og vist det blir på ettermiddagen må jeg få noen andre til og hente:)
ha en fin dag.
klems

Har dere møttes? Hvis ikke: jeg vil også gjerne være med [:)]!

Passer fint for meg! Babels er bra og lett å finne. Hvis du går til torget og står med nesa mot fjorden tar du første gate inn til høyre. Følg den og etter en liten stund finner du Babels på høyre hånd. Den ligger på et hjørne. Grei forklaring? [8|]

Jeg bare lurer... Hvordan er det i byen på en fredag rundt kl 13?
For jeg vet at i sandefjord er det fult av folk, og vanskelig å få parkering.. Lurer bare på om det er det samme i tønsberg..

Hei, jeg kan på Torsdag. hvordan hadde det passet og flytte det til 12.00 vist dette er vansklig så tar vi det 13.00. er verre og få parkering på fredager i tbg.
håper vi ses. klems

Embla: det høres lurt ut [:)]. Hvor lenge har du bodd her?
Ellers kan ikke jeg før etter to på torsdag, men det blir kanskje sent for dere andre? Jeg jobber fremdeles. Bare fredager jeg slutter tidlig, men det er sikkert riktig at det er vanskelig å få parkert da. Håper vi får det til! Og god søndag!!!

Jeg kan torsdag kl 12..

Jeg kan torsdag klokken tolv. kan fredag også. vist vi vil bli flere.
Skal vi si Babels?
møtes der eller et annet sted. ligger det i øvre eller nedre langgate? er det i nærheten av barnebutikken Liten?
Klems

Jeg kan ikke så tidlig på torsdag (bassengtrening). Men fredag kan jeg. Minner bare igjen om at det vanligvis er veldig fullt på Babels til lunsj.... Vet ikke hvordan det er på Liten og stor, men mistenker at det kanskje er litt mer plass der. Den ligger vegg i vegg med Liten for de som lurer.

Jeg kan mest sannsynlig på torsdag. Kan ikke på fredag[:'(]

Enig! [;)]

Hei, enig med neste uke, men kan alle dager bare det er etter 11.00 skal til oppfølgning på føde og til legen den uka, men det er tidlige timer. hvilken dag hadde dere tenkt?
rundt klokken tolv?
Klems

Jeg foreslår tirsdag

Tirsdag er fint for meg! [;)]

Hei jeg kan også på tirsdag. Skal vi si rundt 12.00? eller tidligere/senere?
Klems

Jeg tenker litt sånn, jo tidligere jo mindre folk i byen.. hehe.

Men klokkeslett er egentlig det samme for meg. [;)]

Dytter litt her jeg! [;)]

Hei. 11/12 passer godt for meg, skal vi møtes på kafe eller i nærheten? ha en fin helg alle sammen. klems

ORIGINAL: embla_

Nå hadde jeg tenkt å ta litt ansvar og sette opp treff tirsdag kl 11, men så kom jeg på at jeg skal jo i begravelse til en venn som ble funnet død på lørdag [:(][:(][:(] Så får dessverre ikke vært med hvis det blir tirsdag [:(] Begravelsen er kl 13 på Årnes, så rekker ikke begge deler heller [:(]

Uff det var trist å høre.

Jeg selv har tydeligvis allerede kommet inn i ammetåka. Her foreslår jeg tirsdag, mens det henger en lapp ved siden av meg at datteren skal til tannpleieren akkurat på det tidspunktet. (første gang - skrekk og gru...). Så da får jeg heller ikke kommet. Får heller bli med neste gang...

Back
Topp