Tønsberg/Sandefjord

MrsPink

Forumet er livet
Prøver igjen, siden vi har blitt flere fra Tønsberg/Sandefjord.  

Er det noen som har lyst å treffes?? [;)]

ORIGINAL: endelig baby

me!me!me!me!  jeg er hjemmeværende så har tid nårsomhelst:o)

Jeg er sykemeldt 100% nå, så har egentlig også tid når som helst.. [;)]

Kan godt møtes i Tønsberg for min del.. Men er ikke så godt kjent der, og vet ikke om så mange steder hvor vi kan møtes, så da må noen komme med forslag. [;)]

Jeg vil gjerne være med på treff[:D]. Kan både på dagtid og kveldstid, studerer så det er litt fleksibelt. Og skal vel klare å finne veien til Tønsberg, hvis det passer best for dere andre.. Har heller ikke vært mye på kafe e.l i Tønsberg, så har ikke akkurat noen formening om hvor vi burde møtes.

Jeg vil også være med! Er 100% sykemeldt og kjeder meg veldig, så tar det gjerne på dagtid. Har bil, så stedet spiller ingen rolle for meg!

Har dere finni noe sted og dato? Jeg er fra Kongsberg.og det er ikke sååå langt til tønsberg for meg[:D]

Nei, vi har ikke funnet noe sted eller dato.

Folk, kom gjerne med forslag? Jeg kan egentlig når som helst. [;)]

Har hørt mye bra om Babels cafè i Tønsberg, men aldri vært der. Noen som vet om det er et passende sted?

Hvor i tønsberg ligger det?

ORIGINAL: MrsPink

I Kammeg. 1 i følge gulesider, ser ut som at det er i sentrum ikke så langt unna torget..

ORIGINAL: embla_

Skal spørre typen når han kommer hjem. glemte det igår. Men Imogene kanskje vet? Får håpe hun dukker opp på tråden [8D]

Her er jeg! [:)]
Jeg er ganske kjent i Tønsberg, men den caféen greier jeg ikke å plassere... Men Kafé Lissom er koselig, og er ikke så grusomt langt unna Farmandstredet.

ORIGINAL: KræsjPink

I Kammeg. 1 i følge gulesider, ser ut som at det er i sentrum ikke så langt unna torget..

Da vet jeg hvor det er, det er i nærheten av Øvre Langgate, og den ligger på toppen av torget.[:)]

Hvis det er i nærheten av farmanstredet. Hvor andre steder kan man parkere enn innpå farmastrede.. ?

Hvis det er i nærheten av farmanstredet. Hvor andre steder kan man parkere enn innpå farmastrede.. ?

Når jeg er i Tønsberg pleier jeg å parkere nede på brygga ved det Thon-hotellet, så slipper jeg å kjøre inn i byen. Men da må man jo gå opp bakken da *pes*[;)]. Ellers kan man kan parkere på jernbanen, også det en kort spasertur fra Farmandstredet og torget. Finnes sikkert noen parkeringsplasser inne i byen også, men jeg parkerer som sagt litt i utkanten bestandig. PS! Har oppdaget at parkering i tønsberg er dyrt, mye dyrere enn i sandefjord og larvik! Så ta med nok småpenger[;)]

Kan parkere ved McDonalds, eller ved Thon-hotellet. Det er også en stor parkering ved Ica Maxi. Ellers koster det 10 kr for hele dagen dersom man parkerer ved jernbanen. Da er det dog et lite stykke å gå. [;)]

Ja, ok. For jeg syns det er greit om det ikke blir for langt å gå. 

Ja, kan godt ta det neste uke!!
Bare å komme med en dag og tidspunkt.
Lar noen andre bestemme, siden jeg ikke jobber og har som regel tid.

Embla_: Er jo greit det.. Burde egentlig tatt tog eller buss jeg også.. For å slippe styret med å parkere osv. Men hater å ta buss, ikke så begeistret for tog heller. Liker å kjøre selv.. mye bedre det.. hehe.

Hei
Jeg er med om dere ikke har hatt treff enda. er ikke så ofte innom jeg så sjekker i ny og ne.
Jeg kan helst på dagtid da jeg er sykemeldt.
Tønsberg er kurrant for meg, men har bil så jeg er flytt bar.
Klems

Babels er veldig koslig, men hvis vi skal på dagtid må vi unngå lunsjtider. Da er det bare helt stappfullt der. Alternativer er Elliot eller "Liten og stor". Alle ligger i samme området. Uansett er jeg hvertfall veldig klar for dagtid. Da skjer det INGENTING om dagen....

Jeg er klar for dag tid. Kan godt være tidlig på dagen også for min del!

Og det er egentlig samme for meg hvor vi er! Så lenge jeg finner fram, HEHE!

Back
Topp