Tønsberg damer! Og Vestfold!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Er så mye snakk om søke fødeplass, noen her som har gjort det? Eller 'slipper' vi siden vi bare har det ene sykehuset å gå på? Noen som vet? Fått innkalling til oul men står ikke noe om fødeplass:)

<3 venter en vinterbebi <3

Når jeg snakket i telefonene først gang med fastlegen etter jeg var blitt gravid. Så spurte hu hvor jeg vil føde også sa jeg Drammen. Hører til Drammen selv om jeg bor i Vestfold. Så da trodde jeg det var i orden jeg?!

Jeg bor i tbg, spurte legen min om det i forrige svangerskap. Hun sa at det gjorde man ikke her, hvis ikke man hadde annet ønske enn Tønsberg da.

05.01.2015 <3

Jeg ble spurt av jordmor om jeg ville til tønsberg eller skien :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg ble spurt av jordmor om jeg ville til tønsberg eller skien :)

Bor du mot larvik eller no? Unaturlig å dra til skien om man er fra Tbg å rundt der

Bor du mot larvik eller no? Unaturlig å dra til skien om man er fra Tbg å rundt der

Jeg bor i Sandefjord. Hun sa at de fleste velger tønsberg siden skien er så langt unna..

Jeg bor i Sandefjord. Hun sa at de fleste velger tønsberg siden skien er så langt unna..

Ja, veldig rart å skulle dra helt til skien .. Kanskje fra helgeroa er det hipp som happ, vet ikke .. Blir uansett Tønsberg på meg:p

Ja, veldig rart å skulle dra helt til skien .. Kanskje fra helgeroa er det hipp som happ, vet ikke .. Blir uansett Tønsberg på meg:p

Ja, jeg hadde ikke tatt sjansen på å dra helt til skien :) Tønsberg blir bra!

Jeg søkte i 2013 i mitt første svangerskap ei vennine av meg søkte 1 mnd før hun fødte og hun fødte lørdagen som var

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Jeg har aldri søkt, hverken i 2012 eller nå. Legen henviste meg til Tønsberg bare. Er mer vanlig å søke i de større byene/grendene hvor det er flere alternativer ville jeg tro. Aldri hørt om at jeg må søke eller blitt spurt..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mange velger skien fordi de har mye bedre fødeavd. Mange har dårlig erfaring fra Tønsberg. Fluffe var vel med på en av dem for snart ti år siden? Og en for et par år siden med susegullet vårt som gikk to uker over og fødte et barn uten puls. .remember ? Jeg hadde ikke valgt Tønsberg igjen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ei venninne som har veldig dårlig erfaring med Skien, så mye kommer nok an på situasjonen der og da.
Jeg har god erfaring med Tønsberg fra sist svangerskap/fødsel.

05.01.2015 <3

Mange velger skien fordi de har mye bedre fødeavd. Mange har dårlig erfaring fra Tønsberg. Fluffe var vel med på en av dem for snart ti år siden? Og en for et par år siden med susegullet vårt som gikk to uker over og fødte et barn uten puls. .remember ? Jeg hadde ikke valgt Tønsberg igjen

Da skjønner jeg at man ønsker å søke seg til Skien, hvis man har hatt slike opplevelser. Selv tørr jeg ikke annet enn Tønsberg siden forrige fødsel var over på 3,5t etter første rie. Og mest sannsynlig så vil det gå raskere denne gangen. Og jeg hadde en kjempe flott fødsel så har ingen vonde opplevelser fra Tønsberg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vil nok alltid være en med positiv og en med negativ opplevelser ved alle sykehus:) det er synd sykehus tabber skjer, men desverre gjør det det og det skjer nok like godt i skien som i tønsberg eller riksen for å bare nevne noen:)

Mistet over to liter blod fordi de ikke ville høre på riksen ang blødersykdommen min. Så de ville ikke gi meg medisiner. Litt spesielt synes jeg. ..

Tønsberg har nok forandret seg veldig mye, jeg har bare hørt skryt av dem de siste årene.
De som jobber der er supre :)

Man kommer til det sykehuset man hører til / bor nærmest, hvis man ikke ber om å søke til noe annet.

Her blir det Tønsberg :D

Back
Topp