Tømme analkulene på bikkja

ORIGINAL: rico

Har hatt hund i mange år. og aldri måtte gjøre det.
Mange hunder tømmer dem selv da dem bæsjer. SÅ er ikke alle hunder det må gjøres på. (til dere som sier at dere nå er glad dere ikke har hunder)

Men hvis dyrlegen slet litt så ville jeg nok tatt han med til dyrlegen igjenn å fått han til å vise deg en ekstra gang.
Men lukter det ikke skikkeli ille? Jeg ser for meg uansett at det er best å gjøre det hos dyrlegen et par ganger først hvafall.

Ja, spørs om jeg tar han til dyrlegen en gang til...

ORIGINAL: lykkelita*

Jeg har ikke hund og jeg aner virkelig ikke hva du snakker om, men det høres i hvert fall helt sykt ut[8D]

[:)]

ORIGINAL: Villemoen

No angra eg veldi på den sjokoladekula eg putta i munnen..

analkula?

Jeg måtte gjøre det ett par ganger på hunden vi hadde. Gjorde som veterinæren hadde vist meg. Gikk greit det, men slett ikke den morsomste jobben jeg har gjort. [8D]

Da vi hadde hund så klarte han ikke å tømme disse selv. Dyrlegen viste oss hvordan, men jeg klarte bare ikke å gjøre det. Så vi dro jevnlig til dyrlegen. Vi hadde ikke noe fast avtale, men når hunden begynte å hyle når han bæsjet så var det bare å ringe.

(men det heter vel analkjertler?)

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Villemoen

No angra eg veldi på den sjokoladekula eg putta i munnen..

analkula?

Ja, alltid godt å kose seg med på søndagskvelden..

Vår hund tømmer de selv heldigvis. Da ser vi det kommer litt væske før eller etter hun har gjort fra seg.
Av og til når hun blir litt stressa ellers så tømmes de da og, det lukter noesåinnihelveteeeeeeee æsj! Men heller den lukta enn at hun ikke skal tømme dem for de kan visst bli skikkelig plaget hvis de går tette.

Lykke til!

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: *Queen*

HÆ? Hva er dette ? Har hund og har aldri hørt om noe analkuler!

Hunder har 2 analkuler i baken, som kan fylle seg opp, og hunden klør mye i rompa, og det lukter vondt.
Så da må man klemme ut den dritten som ligger inni.

analkjertler er vel et annet ord for det[;)]

mamma lærte seg det og gjorde det selv.
ikke alle hunder som må tømme de.

de fleste hunder klarer fint å tømme de i selv. det gjør de hver gang de bæsjer (defor hunder elsker å lukte på bæsj) de legger igjen lukte visit kort[8D]

hvis man må tømme de så er det noen som er uheldig å må tømme de ofte , andre en gang i året.
vi har hatt mange hunder og har vel hatt 2 som vi har gjort det på en sjelden gang.
det lukter hogg orm når man klemmer ut litt guff[:'(]

Back
Topp