Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykkelita*
Jeg har ikke hund og jeg aner virkelig ikke hva du snakker om, men det høres i hvert fall helt sykt ut[8D]
ORIGINAL: lykkelita*
Jeg har ikke hund og jeg aner virkelig ikke hva du snakker om, men det høres i hvert fall helt sykt ut[8D]
ORIGINAL: nettil
Vi måtte gjøre det på hunden vår flere ganger i uka.
Gjorde akkurat som dyrlegen gjorde[;)]
ORIGINAL: smash
Flere ganger i uka?? Oi!!!
Dyrlegen sa at det kom ca hver tredje mnd. Men varierer kanskje fra hund til hund da.
Ulempen med Laban, er at den ene analkulen satt langt nede, så den var vanskelig å stikke hull på, så til og med dyrlegen sleit med den... Så er ikke sikkert jeg klarer det selv, men tenkte å prøve en dag..
Flere ganger i uka?? Oi!!!
Dyrlegen sa at det kom ca hver tredje mnd. Men varierer kanskje fra hund til hund da.
Ulempen med Laban, er at den ene analkulen satt langt nede, så den var vanskelig å stikke hull på, så til og med dyrlegen sleit med den... Så er ikke sikkert jeg klarer det selv, men tenkte å prøve en dag..
Hunden vår sleit veldig med analkjertlene. Hadde kroniskanalkjertelbetennelse der. Ble til slutt avlivet på grunn av kreft i analkjertlene[&:]
Men må du stikke hull på de?
Vi brukte bare engangshanske, og klemte på en spesiell måte, så ble dem tømt.
ORIGINAL: lykkeligmamman
whaat? har du bilde av dette anal-greiene??
me har to hunder, den ene Hann, men har aldri hørt om noe som helst eg!
ORIGINAL: *Queen*
HÆ? Hva er dette ? Har hund og har aldri hørt om noe analkuler!
Hunder har 2 analkuler i baken, som kan fylle seg opp, og hunden klør mye i rompa, og det lukter vondt.
Så da må man klemme ut den dritten som ligger inni.