Tøft å slutte med

Det du kan gjøre er å lage f.eks. bakt camembert. Stek den i ildfast form i ovnen 200 grader i 15-20 min så hele blir flytende. Med honning og ristede valnøtter er det veldig godt! Hvis ikke er jo kremoster som regel greit, vanlig gulost osv.
Må prøves
 
Jeg synes ikke noe er vanskelig å slutte med, men jeg savner skumle oster, spekemat og øl enormt mye. :hilarious: Jeg liker heller ikke å hive mat, og spiser alt mulig laaaangt over holdbarhetsdato, men nå tar jeg ingen sjanser. Det er kanskje det vanskeligste, for det strider mot alt i min overbevisning.
I forhold til holdbarhetsdato er jeg helt lik ! Strider også i mot min overbevisning
 
Jeg trodde brått jeg måtte trappe ned på Pepsi Max her siden det fremdeles har vært godt, men det var som å trykke på en bryter altså.. ene glasset smakte som vanlig og neste smakte høgg, så nå må de bort fra kjøleskapet, klarer ikke en gang synet av flaska:sour:
 
snus har jeg slutta med, men blitt avhengig av den Onico som er uten nikotin og tobakk. Teit å være avhengig av noe uten avhengighetsskapende stoffer, men ja det er vel vanen. Jeg bør vel slutte med det når magen begynner å titte frem for det ser jo ut som vanlig snus:p
Koffein er også kjempe vanskelig. Drakk en energidrikk hver eneste dag, i tillegg til kaffe og cola Zero. Cola har jeg slutta med, det var ikke vanskelig. Drikker nå en kopp kaffe om dagen, men bytter ut kaffen med energidrikk enten lørdag eller søndag:)
Svarer meg selv på denne. Bytta ut vanlig kaffe med koffeinfri kaffe, er like trøtt uansett om det er koffein eller ikke i den ene kaffekoppen :p Det betyr at jeg står friere til å ta en liten energidrikk de dagene det skjer noe spesielt. Sånn som i kveld for dattera spiller borte-seriekamp:dance018
 
Jeg måtte slutte å snuse i desember når jeg ble gravid. Det var helt grusomt. Alle rundt meg påstår de «bare sluttet å få suget på nikotin når de fikk positiv test». Det gjelder altså IKKE meg :banghead:
Begynte heldigvis ikke å snuse igjen etter SA så denne gangen er alt bra. Sliter mer med å kutte ned på antall kopper kaffe
Denne kjenner jeg på nå, tørr nesten ikke si at jeg syns det er vanskelig fordi jeg opplever at "alle" syns det var så lett. Savner ingenting ellers, men snusen er hard:facepalm: Blir nokk lettere etterhvert da!
 
Denne kjenner jeg på nå, tørr nesten ikke si at jeg syns det er vanskelig fordi jeg opplever at "alle" syns det var så lett. Savner ingenting ellers, men snusen er hard:facepalm: Blir nokk lettere etterhvert da!
Jeg og syntes det var vanskelig da jeg måtte slutte med nikotin i forrige svangerskap. Drømte til og med om røyk
 
Denne kjenner jeg på nå, tørr nesten ikke si at jeg syns det er vanskelig fordi jeg opplever at "alle" syns det var så lett. Savner ingenting ellers, men snusen er hard:facepalm: Blir nokk lettere etterhvert da!
Det er kjempe vanskelig!! Jeg skjønner deg så godt. Men jeg lover at det blir bedre!! Hold ut til du er over kneiken :Heartred
 
Denne kjenner jeg på nå, tørr nesten ikke si at jeg syns det er vanskelig fordi jeg opplever at "alle" syns det var så lett. Savner ingenting ellers, men snusen er hard:facepalm: Blir nokk lettere etterhvert da!
Jeg og syntes det var vanskelig da jeg måtte slutte med nikotin i forrige svangerskap. Drømte til og med om røyk
Jeg syns faktisk det er vanskeligere denne gangen enn sist. Forrige gang slutta jeg å snuse da jeg fikk positiv test og starta igjen da ammingen gikk til H…. Denne gangen slutta jeg å snuse for over et år siden, starta med nikotinfri snus, begynte å røyke igjen i juni, men slutta i august og starta med nikotinfri snus igjen.
Nå klarer jeg ikke slutte med den nikotinfrie snusen og har ikke behov for annen snus, men røyksug, det har plutselig kommet tilbake:arghh:
 
Jeg er veldig glad i kaffi,koser meg skikkelig med en kopp når jeg setter meg ned.. men det frister ikke i det hele tatt.. noen dager lager jeg en liten kopp av gammel vane,men får den ikke ned.. Rart hvordan det forandrer seg..
 
De andre svangerskapene har jeg raskt fått avsmak på pepsi max, men ikke denne gangen (enda i alle fall). De frister veldig med pepsi, men prøver å avstå. Max 1 glass eller to noen ganger i uka...
 
De andre svangerskapene har jeg raskt fått avsmak på pepsi max, men ikke denne gangen (enda i alle fall). De frister veldig med pepsi, men prøver å avstå. Max 1 glass eller to noen ganger i uka...
Jeg fikk avsmak på det litt senere denne gangen, men da den først kom… fysj! Klarer ikke å se en Pepsi Max flaske, nesten ikke skrive ordet:hungover:
 
Jeg fikk avsmak på det litt senere denne gangen, men da den først kom… fysj! Klarer ikke å se en Pepsi Max flaske, nesten ikke skrive ordet:hungover:
Håper det skjer her og :hilarious:
 
Jeg er veldig glad i kaffi,koser meg skikkelig med en kopp når jeg setter meg ned.. men det frister ikke i det hele tatt.. noen dager lager jeg en liten kopp av gammel vane,men får den ikke ned.. Rart hvordan det forandrer seg..
Jeg savner det sånn! Byr meg imot, og jeg blir kvalm av å se iskaffe i butikken. Men ååh, ritualet savner jeg. Og det å like lukta og smaken.
 
Jeg synes ikke noe er vanskelig å slutte med, men jeg savner skumle oster, spekemat og øl enormt mye. :hilarious: Jeg liker heller ikke å hive mat, og spiser alt mulig laaaangt over holdbarhetsdato, men nå tar jeg ingen sjanser. Det er kanskje det vanskeligste, for det strider mot alt i min overbevisning.
Jeg savner også tykke lag med stinkende ost på en kjeks, og en kald pils eller et glass vin til ❤️
 
Jeg savner også tykke lag med stinkende ost på en kjeks, og en kald pils eller et glass vin til ❤️
Jeg døde nesten av sorg da jeg var i ostedisken nå. Og enn å IKKE ha tatt en pils på årets første varme dag? Babyen får vær så god være snill og kosete når den kommer. :hilarious:
 
Jeg måtte slutte å snuse i desember når jeg ble gravid. Det var helt grusomt. Alle rundt meg påstår de «bare sluttet å få suget på nikotin når de fikk positiv test». Det gjelder altså IKKE meg :banghead:
Begynte heldigvis ikke å snuse igjen etter SA så denne gangen er alt bra. Sliter mer med å kutte ned på antall kopper kaffe
Snuuuuuuuuuus
 
Back
Topp