tøfler

Jeg kjøpte ett par tøfler til Adrian inne på Lindex.
Nesten som sokker, bare det er skinn under..[:)]

Emilie har Roobez, Shoo Shoos og sånne sokker med skinnsåle fra H&M veldig fornøyd med alle, men Roobez er fvoritten, de er ekstra god og myk i skinnet[:D]

jeg kjøpte skinntøfler på ebay til 17, 36 og 60kr [:D]

Kjempemyke og gode!

ORIGINAL: Siljepus

Min erfaring med sånne sokker-med-"skinn"-under er at barna blir veldig klamme på bena.

Jeg ville satset på noen skikkelige skinntøffler, selv om de er litt dyre. Vi hadde ett par til Mathias som besteforeldrene kjøpte, og det er det eneste tøffelparret han har hatt, størrelsen holdt LENGE.

Det er noe ala disse:
http://www.prinsenogpia.no/index.php/cPath/122

Hvis du googler skinntøffler, så kommer det opp MANGE forskjellige!

Jeg kjøpte ordentlige skinntøfler, og de dyreste der kosta 60kr! [;)]

Mitt tips er å unngå tøfler [;)]. Og da mener jeg sånne vanlige tøfler. Ungene blir veldig klamme på føttene av de, så jeg vil som flere andre anbefale skinn"sko"/tøfler. Eller tykke sokker av ull med skinnsåle [;)] (så de ikke sklir).

Når de klarer å gå, er sandaler godt å bruke som tøfler.

ORIGINAL: *leon_mamma84*

Men hvordan finner man egentlig riktig str? Måler foten og så velger ut fra det?

Hvilke str har dere i tøflene til de små?? Jeg har ett par fra spar kjøp i str 19 tror jeg, det er slike som ligner på tinyzone skinntøfler, men om det er ekte skinn vet jeg ikke...

jeg kjøpte 6-12 mnd og de passa ganske fint! Men likevel sånn at hu kan vokse bittelitt til i de [:)]

ORIGINAL: hm78

hvor kjøper jeg disse roobez[:)]

Tror jeg googlet skinntøfler så kom det opp[:)]

ORIGINAL: *leon_mamma84*

Men hvordan finner man egentlig riktig str? Måler foten og så velger ut fra det?

Hvilke str har dere i tøflene til de små?? Jeg har ett par fra spar kjøp i str 19 tror jeg, det er slike som ligner på tinyzone skinntøfler, men om det er ekte skinn vet jeg ikke...

Jeg har kjøpt tøflene i 12-18 mnd, disse passer ganske godt, og så er det litt plass å vokse på[:D] 

Her har dere billig alternativ til robeez, til en mye penere pris..

http://stores.shop.ebay.co.uk/Shoes-Zoo__W0QQ_armrsZ1

ORIGINAL: slinsie

'Supert, tipper jeg må ha noen sånne. Hvor mye kan jeg bestille for og slippe unna toll? Hvor mange par tøfler? Det er vel 200 norske kroner, men er det med eller uten porto? Og hva er kursen nå?

200 er uten porto. Hvor mange du kan bestille, kommer jo an på om du kjøper noen på 'ferdig' pris, eller legger inn bud...

3 stykker om du kjøper 3 til full pris. Kalkulatoren min sier at 9,99 amerikanske dollar = nesten 65 kr :)

De hadde forresten noen som var enda rimeligere, som var på salg, pga de var 'gamle modeller'. Vet ikke om de har de fremdeles da. Er bare å lete litt i de menyene der ;)

Porto var ikke gale.. Var det ca. 30 kr jeg betalte for 3 stykker? Men det var mere i porto fra 4- til 8 par mener jeg å huske :)

ORIGINAL: slinsie

YEZZ! Takk for link [:D]!
Da har jeg bestilt 3 par! Synes de ligner veldig på Shooshoos, og de er jo kjempegode! Bestilte 2 par i 6-12 mnd (ett par skal være gave) og 1 par i str 12-18 mnd, som hun kan ha som tøfler i barnehagen når hun begynner der [:D]

Oi, jeg har aldri brukt ebay før, men nå har jeg plutselig kjøpt 3 par tøfler, og det ble 171 kr med frakt!! Supert.

Og jeg som hadde vært og sett i en barneutstyrsbutikk, og husker ikke hva de kostet men det var mellom 300 og 400 kr per par, så jeg har virkelig spart penger i dag :) Og jeg hadde bestemt meg for å kjøpe. Håper disse er like gode, som det paret vi allerede har. Mathias klarte seg med bare ett par han, og Nikolai bruker det paret nå, men det er slitt så jeg unner han ett nytt.. og når det var sååå billig, så måtte jeg jo kjøpe 3 :)

Takk for tipset, slinsie !!

Hehe, ja, det var jo knallbillig - man kan virkelig gjøre kupp der :) Jeg har ikke tatt på robeez før, men jeg har et par fra obs, og de fra obs er litt 'stive' og harde - men de fra ebay var virkelig myke og gode! [:)]

Så jeg kan ikke skjønne at de ikke skal holde godt. Det er nå iaffal skinn! [:)]

ps. og leveringstiden var også ganske kjapp, mener jeg å huske... 1 uke elns?? [:D]

Back
Topp