Her sklir hun alle veier i ullsokker, detter og slår seg. Med tøfler står hun og går bortover med ting.Nei, ser ikke behovet med tøfler. Syns det ødelegger litt for fremgangen med å stå og gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sklir hun alle veier i ullsokker, detter og slår seg. Med tøfler står hun og går bortover med ting.Nei, ser ikke behovet med tøfler. Syns det ødelegger litt for fremgangen med å stå og gå.
Samme her.Bruker slike mokkasiner-sokker for at de ikke skal gli. I vognen bruker de ullsokker. Har fotposer til bruk ute.![]()
Hvorfor har hun på ullsokker hjemme? Inne hos oss er det ikke behov for ullsokker.Her sklir hun alle veier i ullsokker, detter og slår seg. Med tøfler står hun og går bortover med ting.
Samma her, selvom det er 23 grader i stua og hun har på 2 par sokker så er hun kald. Slik er jeg ogeh jo... min blir det.
Bruker gjerne ullstrømpebukse. Det er tidvis litt gulvkaldt. Eller egentlig ikke for andre kanakje, men ungene mine har arvet "lett kald på føttene" av megHvorfor har hun på ullsokker hjemme? Inne hos oss er det ikke behov for ullsokker.
Åja, skjønner. Nei, her er det godt og varmtBruker gjerne ullstrømpebukse. Det er tidvis litt gulvkaldt. Eller egentlig ikke for andre kanakje, men ungene mine har arvet "lett kald på føttene" av megMen det er jo mange som har det gulvkaldt da.
Det er en av de positive tingene med å få barn på høstenDet aller beste for føttene er jo så klart å være barbeint. Men nå er det stort sett for kaldt til det inne. Jeg tar av henne sokkene av og til, og så får hun leke naken på badet hvertfall en halvtime morgen og kveld.
Jeg kan se det på benstillingen og tærne hennes at hun bruker alle de små musklene og øver på å få balanse.