Tøfler

Har prøvd, men hun skreller de av med en gang. Bruker tykke ullsko hvis vi skal ut :)

Her sklir hun alle veier i ullsokker, detter og slår seg. Med tøfler står hun og går bortover med ting.
Hvorfor har hun på ullsokker hjemme? Inne hos oss er det ikke behov for ullsokker.

Hvorfor har hun på ullsokker hjemme? Inne hos oss er det ikke behov for ullsokker.
Bruker gjerne ullstrømpebukse. Det er tidvis litt gulvkaldt. Eller egentlig ikke for andre kanakje, men ungene mine har arvet "lett kald på føttene" av meg:p Men det er jo mange som har det gulvkaldt da.

Bruker gjerne ullstrømpebukse. Det er tidvis litt gulvkaldt. Eller egentlig ikke for andre kanakje, men ungene mine har arvet "lett kald på føttene" av meg:p Men det er jo mange som har det gulvkaldt da.
Åja, skjønner. Nei, her er det godt og varmt :p

Vi har det skikkelig gulvkaldt. Fryser alltid på beina hvis jeg ikke har ullsokker. Tror jeg har dårlig blodsirkulasjon også.

Alltid ull på beina her også. Stort sett ullstrømpebukser men også tynne ullsokker. Derfor "gymsokker" på beina for at han ikke skal skli. Ville ikke brukt vanlige tøfler med hard såle, det blir jo som sko å regne.

Ute i vogna er det ullsokker.. Hadde brukt fotposer om han skulle sitte ute selv.. Hjemme har vi arvet noen Skinntøfler nå til utprøving ellers har vi brukt trysilsokker med antiskli.. De er jo deilige med ullsåle., her er det kaldt og tenker det blir lett kaldt når du sitter mye på gulvet..

Fikk arveklær nå nettopp med er par voksi-tøfler. Ullfor. Blir nok det i bilen framover

Det aller beste for føttene er jo så klart å være barbeint. Men nå er det stort sett for kaldt til det inne. Jeg tar av henne sokkene av og til, og så får hun leke naken på badet hvertfall en halvtime morgen og kveld.
Jeg kan se det på benstillingen og tærne hennes at hun bruker alle de små musklene og øver på å få balanse.

Det aller beste for føttene er jo så klart å være barbeint. Men nå er det stort sett for kaldt til det inne. Jeg tar av henne sokkene av og til, og så får hun leke naken på badet hvertfall en halvtime morgen og kveld.
Jeg kan se det på benstillingen og tærne hennes at hun bruker alle de små musklene og øver på å få balanse.
Det er en av de positive tingene med å få barn på høsten ;)

Back
Topp