Tøfler

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Bruker barna tøfler? Og hva slags?
Har dere noe på beina deres når de sitter i vogna? Eller bare ullsokker?

Bruker ikke tøfler.

Bruker tykke ullsokker i vogna inni posen. Reima fotposer utpå om han sitter uten pose.

Bruker ullsokker i vogn og bilstol. Hjemme går hun i tøfler for å ikke gli på gulvet. Fra Jack and Lilly, de har antiskli under (ikke bare sånn glatt skinn) og sitter godt på foten med reim og ikke bare strikk :)

Bruker ikke enda men har ønsket oss til jul:) kan fort bli litt kaldt på beina, så skulle helst hatt de igår:p

Glemte å si at vi bruker vognpose i vognen så trenger ikke noe ekstra på da:) hvis hun skal være på lekeplassen så har jeg noen skoposer:)

Har ønsker oss tøffler til jul :)
I vogna bruker vi ullsokker eller fotposer.

Bruker slike mokkasiner-sokker for at de ikke skal gli. I vognen bruker de ullsokker. Har fotposer til bruk ute. :)

i dunposen i vognen så pleier jeg å ha på han ullstrømpebukse og strikka ullstrømper utenpå der om han ikke har på seg ulldressen fra nøstebarn oppå strømpebuksa. Inne så bruker han noen Joha ulltøfler med antiskli under, de er mer som en stor sokk og veldig gode! Han er aldri kald i beina med de på :) Har ønsket oss sånne skinntøfler av merket Jack&Lily til jul, de virker veldig greie når de begynner å skulle gå.

Bruker ingenting inne fordi jeg ikke finner noen tøfler :p de er utsolgt overalt på de jeg vil ha! Ute bruker hun fotposer :)

image.jpg Bruker tøffler inne og ullsokker i vogna.Mi går med gåvogn og ellers alt hun ser sitt snitt å kjøre/skuepå så noe må hun ha:-)
Melton sine

Last edited:
i dunposen i vognen så pleier jeg å ha på han ullstrømpebukse og strikka ullstrømper utenpå der om han ikke har på seg ulldressen fra nøstebarn oppå strømpebuksa. Inne så bruker han noen Joha ulltøfler med antiskli under, de er mer som en stor sokk og veldig gode! Han er aldri kald i beina med de på :) Har ønsket oss sånne skinntøfler av merket Jack&Lily til jul, de virker veldig greie når de begynner å skulle gå.
De er fine de fra Nøstebarn også. Vi har noen fra Melton. Og så har En fant noen ganske like de også:)

Bruker ikke tøfler.

I vogna har han på seg ullsokker inni posen. Har også fotposer, men er ikke så kaldt her enda, så de har vi ikke brukt enda :)

Nei, ser ikke behovet med tøfler. Syns det ødelegger litt for fremgangen med å stå og gå.

Back
Topp