Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er fine de fra Nøstebarn også. Vi har noen fra Melton. Og så har En fant noen ganske like de ogsåi dunposen i vognen så pleier jeg å ha på han ullstrømpebukse og strikka ullstrømper utenpå der om han ikke har på seg ulldressen fra nøstebarn oppå strømpebuksa. Inne så bruker han noen Joha ulltøfler med antiskli under, de er mer som en stor sokk og veldig gode! Han er aldri kald i beina med de påHar ønsket oss sånne skinntøfler av merket Jack&Lily til jul, de virker veldig greie når de begynner å skulle gå.
Hvilke vil du ha da?Bruker ingenting inne fordi jeg ikke finner noen tøflerde er utsolgt overalt på de jeg vil ha! Ute bruker hun fotposer
![]()
Jack&lily, de har hatt de på babyshop men er utsolgt, vil prøve slik at jeg vet hvilken strl ho må ha. På barnas hus her har de ingen tøfler! Finner ingen andre jeg liker..Hvilke vil du ha da?
Behovet er jo hvis de er kalde i beinaNei, ser ikke behovet med tøfler. Syns det ødelegger litt for fremgangen med å stå og gå.
Blir ikke kald på foten hvis de har på sokker..Behovet er jo hvis de er kalde i beina![]()
Min blir kald på foten selvomBlir ikke kald på foten hvis de har på sokker..
eh jo... min blir det.Blir ikke kald på foten hvis de har på sokker..