Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme som her jaHan har liggende der borte, men de blir ikke brukt enten om det er han selv som river de av, eller noen av de andre barna
Her tror jeg ikke det er hun selv som tar de av, men ser ut til at det er vanlig hehe
Er noen på avd. til min minste Men har ikke sett etter så nøyeNesten ingen som bruker her
Er noen på avd. til min minste Men har ikke sett etter så nøye
Her og Men tror det er noe med at noen mener tøfler "griper bedre" på gulvet. Ellers er det vel kanskje vane Så en med tøfler idag. Veslas tøfler lå i hyllaHer har jeg ikke sett noen på minste avd. Men de har det varmt inne..
Liker å bruke hjemme her og Så godt med tova tøfler <3Mary har fått slike tynne gymsko som jeg husker jeg hadde da jeg var liten, men tror ikke de i bhg er så interessert i å ta dem på ho.
Jeg tar dem på når vi kommer da[emoji4]
Hjemme bruker hun tova ull tøfler
Ja vi har ikke varmekabler noe særlig i huset.Liker å bruke hjemme her og Så godt med tova tøfler <3
Har i stua, ikke ellersJa vi har ikke varmekabler noe særlig i huset.
Har du på noe antiskli på de?Hjemme bruker hun tova ull tøfler
Er en såle under de. Mamma kjøpte dem på Røros til Mary.Har du på noe antiskli på de?